Städa

Allmänt
God kväll bloggen.

Har varit hemma hela dan idag och pluggat men jag gick idag vid lunchtiden till skolan för att hämta min matteuppgift jag gjorde för nån vecka sedan. Jag hade bara ett fel så jag fick rätta det på plats och lämna in det igen. Sen gick jag bara upp till Jimmy och några andra killar från klassen för att fråga lite frågor om matten. Efter det gick jag hem för att plugga.
Har försökt plugga och ibland har det gått bra och ibland inte bra alls. Eftersom att huset är lite stökigt så har jag lite svårt och koncentrera mig. Därför har jag tänkt städa lite snabbt och fortsätta plugga.

Imorgon kommer jag troligen vara hemma hela dagen och bara plugga. För dagen efter har jag tenta på farmakologi och läkemedelsberäkning. Det känns som om att farmakologin kommer gå bra men inte läkemedelsberäkning. Men vi får väl se, hoppas att jag klarar båda =).

Aja nu måste jag avsluta denna inlägg för att städa och sen plugga. Imorgon kommer jag troligen skriva bara ett inlägg för jag kommer inte ha tid och sitta vid datorn. Men vi får se, bloggar i alla fall på morgonen. Ciaoo

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Yasemin:

skriven

hejhej jag heter yasmin o bruka kolla genom din blogg du verka va en jätte trevlig kille :) skulle vija få mer kontakt me dig hör av dig om du vill 0704793005 ses hoppas jag hadi ha det bra nu

2 Yasemin

skriven

hejhej ferhat jag heter yasemin o är tjej som är kurd fårn turkiet och är 17 burka kolla i din blogg då o då du verk va en jätte trevlig person :) . skulle vilja lära känna dig mer smsa mej om du vill så kan vi snaka vidare om du vill upp t dig ju här är mitt nr iallfall 0704793005