Stockholm today

Allmänt
Då var de två tentorna klara och nu är det bara att vänta på svar, som tar ca 3 veckor. Tentan gick rätt okej och matten som jag sa att jag inte kunde något alls kändes som om att jag hade alla rätt haha. Men jag vet på ett sätt att jag inte kommer klara matten då man måste ha 90 % rätt, d.v.s 9 av 10 rätt ska man få. Tro nu inte att det är typ 4 x 3 + 2 - 1 = 13, nej nej utan det är att hur man ska späda ett läkemedel och allt möjligt. Rätt jobbigt. Men klarar jag inte det den här gången kommer jag ju göra det nästa gång :).

Idag åker jag till Stockholm och det ska bli så kul och få träffa alla. Skönt att man den här gången inte har nån plugg med sig utan istället är det bara att njuta av dagarna i Stockholm. Fick veta idag att en tjej från min klass åker till Stockholm idag också och samma tid. Så nu har man nån och snacka med på vägen till Stochkolm. Annars är det tråkigt när man sitter själv och har inget att göra.
Jag är framme i Stockholm 19.30 och då åker jag själv med tunnelbana hem eller så kommer morbror och hämtar mig. Hatar att åka tunnelbana då det tar ungefär 45 min tills jag kommer hem :P.

Nu när jag åker till Stockholm ska jag passa på att köpa kläder. Behöver speciellt t-shirt och byxor samt en solglasögon haha. Har gått lite runt här i Sundsvall men finns inte så mycket fina kläder just nu. Men Stockholm borde ha grymma kläder nu när våren är här samt att sommaren närmar sig :). Tror jag åker först till Skärholmen om jag inte hittar något där åker jag in till stan, eller så blir det tvärtom.

Aja nu ska jag inte sitta här och bara babbla. Måste sätta igång och packa resväskan. Så vi ses när jag har kommit till Stockholm. Jag kommer blogga på kvällen typ vid 21 tiden tror jag. Vi ses då =).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 elin:

skriven

Ditt Matte tenta kommer nog gå bra :) !

Lycka till me dem, hare gott!



// £lin

2 Anonym

skriven

Jag hoppas att du inte klarar någon av tentorna. Använder man fusklapp i fickorna på slappbyxorna och sen går på toaletten mitt i tentan, och glömmer lägga ner lappen innan du går ut från toan och kommer på det utanför toadörren och skyndar dig att lägga ner lappen i byxfickan igen, är man inte värd att bli Godkänd. Detta bevisar ju bara hur du gjort på tidigare tentor. Bra jobbat grabben!