Tenta imon

Allmänt
God morgon bloggen. Mår ni bra idag? Själv mår man rätt bra :) men bara lite nervös inför tentan imorgon.

Idag är det tisdag och det innebär att jag ska bara vara hemma och plugga till tentan jag har imorgon. Som jag sa för några dagar sedan är det inte bara en tenta jag har utan två stycken samma dag, farmakologi och läkemedelsberäkning. Farmakologin känns som om att den kommer gå bra medan läkemedelsberäkning kommer inte gå bra. Det är alltså matte och jag fattar typ inget haha. Men jag ska plugga på det idag och jag hoppas att jag klarar det också.

Efter tentan kommer jag komma hem och packa lite snabbt min resväska och städa. Sen kl.14.11 tar jag ju tåget från Sundsvall till Stockholm. Den här gånger kommer jag ta regional tåg vilket innebär att jag kommer byta tåg i Gävle. Så det kommer ta typ 4 timmar och åka. Men det bryr jag mig inte om, bara jag kommer fram :).

Ska snart äta frukost och börja blogga. Som jag sa igår är det inte säkert att jag skriver mer inlägg idag men om jag gör det blir det på kvällen. Annars bloggar jag imorgon på morgonen innan jag drar till skolan för att göra tentan.
Nu smsade Sophia mig och vill att jag ska till skolan så vi får se, kanske går förbi en stund senare =).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 c a r r o:

skriven

Har du också tröttnat på alla graits sidor? Slopa gratiskläder och graitsbio, nu finns det ett nyare och fräshare som det är myycket enklare att samla ihop poäng på!



och eftersom sidan är ny, så är det inte så många som är anmälda, desto enklare att värva vänner!

testa och anmäl dig här; http://www.freestreet.se/?r=11435



Kram Carro!