Bloggkungen?

Allmänt

Japp, den frågan har jag haft i huvudet i snart en vecka och inte kunnat svara på det riktigt. Ni har säkert hört talas om Kenza, Kissie, Blondinbella, Paow, Dessie (Desiree Nilsson) och alla de där andra tjejerna. För några dagar sedan skrev Aftonbladet om att Kissies är den nya bloggdrottningen efter att hon gått om Blondinbella på topplistan ''Sveriges största blogg''.

Men jag har aldrig sett aftonbladet skriva om killar som bloggar eller inte bara på aftonbladet, jag har inte sett nån hemsida alls där de skriver om killar som bloggar. Jag vet att jag inte är den enda killen som bloggar utan det finns många fler där ute. Men frågan är nu ''Vem är bloggkungen?'' när de nu har utsett bloggdrottningen. Är det jag som är bloggkungen eller vem?? Så jag frågar er,

Vem är BLOGGKUNGEN (kille) enligt er??
Kommentera

Vi hörs senare ikväll. Följ gärna bloggen via bloglovin

bloglovin

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 melinda:

skriven

its gotta be you för jag läser inga andra killars bloggar. eller jo, du och gaybloggen har en delad första plats ;)

3 firat:

skriven

FERHAT ÄR BLOGGKUNGEN :)

5 Mirza:

skriven

MIIRZA ÄR BLOGGKUNGEN



ELLER DU "!



ELLLER DENNISM

7 lovisa:

skriven

sv; hehe ;)

Jodå allt är bra här! hur är det själv?

9 Isabell:

skriven

Kenza ;)

11 almisen:

skriven

oj, jag har inte ens tänkt på att det finns killbloggar, förutom Amir då, men han räknar jag som tjej :$



men din blogg var najs, så (Y)

13 är en dt beundrare:

skriven

JAG LLÄGGGER 4 LAX PÅ ATT DE DU OKEJ?? SÅ INGENSTESS DU HAR VUNNIT I MINA ÖGON!! skit i resten

15 KAWAiiKAi ~:

skriven

ojdå. jag ser att du menar killar nu. hm. det finns typ nästan inga killar som bloggar förutom han den dära amir. men ändå. ehh. nu måste jag fundera mera ._.

17 linda:

skriven

jadu, jag brukar inte läsa killbloggar. vet inte varför, finns liksom ingen som är sådär superintressant. . .

19 Hanna:

skriven

Tack :D

21 amanda:

skriven

åh härligt :)



hur är det med dig idag då ?

23 Helene:

skriven

hihi, ohja! kvällen blev sjukt lyckad! din med eller? :D

25 annsofie:

skriven

din blogg e bra :D

27 Jack:

skriven

Är det bara jag som tycker att blondinbella ser ut som en cykel?

29 em,:

skriven

kenza! ;)

31 emma:

skriven

Bingo! :)

http://www.finest.se/Bingo

33 M A L I N *:

skriven

sv: tack :D

hm.. ingen aning faktiskt :o

35 Anonym:

skriven

Fin blogg :)



Skoja.



www.diaryofjuicy.blogg.se

37 Sandra!:

skriven

bland tjejer så tycker jag att det är jag ;)

& bland killar så ... tycker jag amir

39 danni:

skriven

alex schulman såklart!

41 Liivan:

skriven

Okej jaha, vad synd! :) Men vad gjorde ni istället då? Kram!

43 linneaH:

skriven

härligt, hm vet inte, ingetg planerat :)

45 Pontus:

skriven

jag tycker att Amir (Gaybloggaren) är bloggkungen! :)

47 bella:

skriven

JAG är bloggkungen thats it

49 karolinajonsson:

skriven

jag tycker att det är en kille som heter tobias :)

51 Ida:

skriven

sv; åh tack, detsamma! :)

53 Yoursooofine^^:

skriven

roligt att gå ut på krogen, var det skoj då?;)

hihi!

55 Anonym:

skriven

- STILROBIN ;D HAHA

57 Lina:

skriven

SV Sorry men bryr mig verkligen inte.

59 Stefan Bengtsson:

skriven

Jaaaaaaaaaaaaaag!!! :P hehe...



Okej, skönt med eget i alla fall! :) Hur mycket har du kvar på ditt studerande? :)



kram!

61 Gry:

skriven

tack så mycket :)

63 Anna:

skriven

Har ingen åsikt men JAG gillar bloggar som din , har inte läst någon annan.

65 Paula:

skriven

Amir lätt! men din blogg verkar också skön =)

67 Anna Rosén:

skriven

Sv; Jaha ^^

Ferhat är ju lätt fett bloggkungen!! ^^

69 F R I D A:

skriven

Sv: Tack! :D

71 minea - foto:

skriven

sv: tack så mkt :D

haha du är bloggkungen!

73 Frida:

skriven

sv: inget spec faktiskt, sjukt skönt att bara ta det lugnt innan allting kör igång imorron igen :) sj då?

75 M:

skriven

har spelat fotboll, kollat på fotboll & träffat en massa folk.

durå ? :)

77 Tant Greta:

skriven

Mitt inlägg försvann visst. Jodå, du får gärna vara BLOGG KUNGEN om jag får vara "the old queen". Här har du en 60+ tant som bor i Afrika. Inte så mycket mode här att prata om precis, men ganska bra ändå.

79 Soundman:

skriven

Hej å tack.

sv: tja du, jag läser nog för få för att uttala mig. :P

Sen bryr jag mig nog mindre om vem som e Kung, ser inte bloggande som nån tävling utan läser de jag finner intressant å skippar resten.

mvh

81 Anna:

skriven

Ja, men det måste ju vara du ;-)

har faktiskt inte sett några andra killbloggar tror jag.



// Anna

83 Mickis:

skriven

Bloggkungen är utan tvekan Lasse Lindh, http://nyheter24.se/noje/festival24/lasse-lindh/

85 Johanna:

skriven

www.Mulattobee.blogg.se

87 Anonym:

skriven

tack för din kommentar:)

89 Anonym:

skriven

mulattobee.blogg.se enligt mig :)

2 paaki

skriven

FERHAT ÄR BLOGGKUNGEN

4 adam lagerström

skriven

tycker dock att amir (han är min vän) är den bästa ! http://gaybloggen.com



sv: jag vet att du tänker att det inte är så lätt att tjäna på bloggen.. men jag har allt klart, ska srkiva på grejer.. de var dem som sökte mig osv.. :P



6 SAVINAS

skriven

skönt att höra !

Du , hur lägger man upp musik som du gjorde inlägget under? om du fattar vad jag menar ? :)

8 Sessan

skriven

Tyvärrr inte, har inte några direkta vänner här.

10 KAWAiiKAi ~

skriven

hm. blondinbella kanske. men nu har ju typ kissie gått om henne? D8 hm. jag tänker..



FÖRRESTEN SÅ HAR JAG SETT DIG NÅGONSTANS! D8

12 natali

skriven

bland tjejerna så är det kenza.

bland killar älskar jag mullattobbe.blogg.se

men din bloogg verkar vara bra :D!§

14 Kerstin

skriven

Haha ja det var en bra fråga, vem ÄR bloggkungen?



SV: Det blir där jag kommer in, helst gbg eftersom jag bor där, men ska även söka trollhättan, skövde, halmstad och varberg. NÅNSTANS borde jag komma in tycker jag =) Tänkte också på ambulans först, men min rygg klarar inte det, så det blir nog barnmorska eller barnsköterska.

16 ClaudiaAmanda

skriven

Tack :D



Mitt svar blir nog Bastardo, faktiskt. Han skriver samtidigt som han har jobb och familj att ta hand om. Bjuder på sig själv och gud vet allt, han är en underbar person :D

18 Emmelist

skriven

rickelito är bloggkungen

20 Marcus

skriven

SÅKLART ATT DU, FERHAT, ÄR VÅRAN BLOGGKUNG :D

22 Cecilia

skriven

SV: Awe, synd! Kör på nästa helg istället och försök få med dig Lojjsan då ;) Jo det är bra med mig och jag kanske kommer upp snart och köper den där hästen jag kollade på du vet! Woho! Då får du jag och Louise käka på Donken igen! HAHA :D:D

24 annsofie

skriven

din blogg e bra :D

26 Anonym

skriven

du bloggar bra ! (;

28 Firat

skriven

Det ifnns bara en och det är ferre

30 Anonym

skriven

inte du iaf

32 Anonym

skriven

Hej! ♥

Vilken telefon är finast/roligast enligt dig? Telefonerna finns på min blogg, rösta gärna ♥

34 Nelly

skriven

svar: den har varit helt okej. Har tyvärr varit jätte trött och somnat haha. Men har också hunnit kolla i gamla fotoalbum:)

36 Anonym

skriven

sv: tack :)



gaybloggen kanske? haha

38 Bella

skriven

Det är skönt det med ibland :)

40 amanda

skriven

sv: så nu har jag lagt till dig :D säg till när du har lagt till mig också! :D

42 Malin

skriven

sv: Jag läser inte så mycket bloggar som killar skriver faktiskt, så jag vet inte.

44 Anonym

skriven

ttack :)

46 sandraa

skriven

Jag ska gå i tvåan egentligen gick i omvårdnad först men var så skoltrött att jag nästan aldrig gick till skolan, så nu är det tillbaka till ettan igen :P

48 Dijana

skriven

svar: tack! din är med fin!



och som svar på din fråga... jag vet inte! läser inte många killars bloggar. det händer att jag kollar lite då och då.. men inga jag läser regelbundet.. tyvärr kan jag inte svara på den frågan.

50 Majelica, Foto, Mode o Vardag.

skriven

Sv: Tack :D Jag vet inte riktigt, jag har inte läst så mycket killbloggar :P Får ta o göra de så slänger jag in ett sver sen :)

52 Jocke

skriven

Jo allt är att bra med mig, själv då? Öhh, förresten borde jag veta vem du är? Bloggkungen verkar du ju vara iaf :)

54 Jenny

skriven

Jaduu, antagligen du? Eler kanske http://boois.blogg.se ;)

56 julia

skriven

http://joelsunderbara.blogg.se är lätt kungen!

58 irene

skriven

http://gaybloggen.com



haha läser ingen annan killes blogg.

så han får väl bli de .. :)

60 Sophie

skriven

Tck så mycket.

Eftersom att jag bara läser en blogg som skrivs av en kille så är det en självklarhet för mig att säga Amir.

62 MY . FASHION . BLOG .

skriven

sv, JAG TYCKER Lätt att kenza är de :)

64 Erika

skriven

sv: Tackar, din med :D

66 Anonym

skriven

kommentera min blogg !

www.ffannyls.blogg.se

68 Dina

skriven

HAHA , FERHAT ÄR BLOGGKUNGEN ;P

70 Idda

skriven

Tack dtsamma :P, du kan nog va bloggkungen ;D haha

72 cammie

skriven

sv: sorry att jag inte svarat tidigare!



Tyckte True Blood var bra, ska definitivt se mer av det, tror den växer med tiden:)

74 a

skriven

mulattobee.blogg.se

76 Tant Greta

skriven

Håller med dig lite, du kan få vara kungen, så kan jag få vara "the old queen" Jag har inte sett några 60+ kungar/drottningar än - så här har du en:)

78 Sofia

skriven

Okej gött! :)

80 Anonym

skriven

inte så mkt... kikar runt lite bara :) hihi

82 Elinn

skriven

Okej okej, :)

Ja detsamma med dig!



okej ;)

84 Nico

skriven

Jag håller med, känns som att 90% av bloggarna är tjejer?!

86 denise

skriven

fin blogg, allt bra? kika gärna in på min www.ddessies.blogg.se

kram

88 civan

skriven

FERHAT!!!.... Så klart.

90 Karre

skriven

hahaha det är svårt att lista ut brorshan ;)