Fika idag

Allmänt
God morgon bloggen. Hur är det med er idag? Har ni sovit bra? :) Själv mår jag bra och har sovit jävligt bra.

Igår sov jag inte förrän kl.03 och vaknade nyss. Jag försökte sova tidigare och vakna tidigare men nej, jag lyckas inte. Förstår inte hur jag ska klara av att sova tidigt och vakna tidigt nu när skolan börjar. Ska försöka lägga mig kl.00 ikväll :).

Idag har jag planerat att gå ner till stan med Eric, han som går i min klass, och fika tillsammans för det var ju 3 månader sedan vi träffades. Så ska bli kul och se honom igen och snacka om allt möjligt. Har ni märkt att jag har fikat rätt mycket den senaste veckan? Haha, men sånt är ju livet ;).
Vädret ser ut att vara fint hela dagen men känns som om att en stor gråmoln är påväg hit så jag hoppas att det inte regnar då, men det är bara att hålla tummarna :).

Solen skinner iaf ;)

Så snart ska jag städa lite här, packa upp väskan och göra lite andra saker innan jag träffar Eric. Men först blir det frukost för mig, har inte så mycket hemma heller men det räcker med bröd, smör och te haha. Får storhandla senare. Men vi hörs senare alla, hoppas ni får en bra dag.


bloglovin

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Aldina:

skriven

jadå, det är kanon! själv då? :)

3 Sessan:

skriven

Jo fast problemet är ju att jag inte har råd med busskort & jag får ingen hjälp med det om jag inte får praktik :S

5 Dina:

skriven

haha okej

7 sara:

skriven

Jag ska spela fotboll o ta de lugnt bara duda?? utgång lr?:P

9 i:

skriven

Tack så mkt! :)

11 Ajnaz:

skriven

SV: tjena, allt bra här sjdå:)

13 Helene:

skriven

najs ju! :D nja, håller på att fixa lite saker här hemma kjust nu. och ikväll så är det feeeest! en polare fyller 18 nu i dagarna, så det ska firas :) hih. du då?

15 Lajna:

skriven

Solarium är alltid trevligt :) Ska själv fixa min solbränna när badet har öppet.

Idag blire bara slappe till max.



Vad ska du hitta på? :)

17 Johanna:

skriven

Javisst här är allt fin, själv? :)

19 Yoursooofine^^:

skriven

hejehej, vad händer denna lördags dagen då hos dig? =)

21 amanda:

skriven

haha, idag har jag jobbat på dagen och nu ska jag börja fixa mig snart för att dra iväg på fest :) sjdå?

23 Elin:

skriven

Sv: Jodå, allt är bra med mig. Med dig då?

25 M:

skriven

det är härligt att solen skiner för en gångs skull :P

27 Anonym:

skriven

tack de samma :)

29 Jacqueline- allt om mitt liv och twilight:

skriven

Jag kan inte se statestiken .. kan du ??



Tacksam för svar :D

31 Kerstin:

skriven

SV: jodå, förutom den eländiga förkylningen som har sig i mitt grepp så är det bra =)

Hur långt har du kvar på utbildningen?

33 Issa:

skriven

Annars är det bara bra. :) Själv då?

35 Pillan:

skriven

Jorå de e chill. Hur e de själv? ;)

37 Anonym:

skriven

TÄVLING!!!



Vinn presentkort på H&M!! Perfekt nu när höstmodet har kommit!



Väldigt enkla regler, gå in och tävla på en gång!

39 Liivan:

skriven

Tack detsamma! Det ska jag! Vad gör du idag då?



Absolut, lägger till dig med så kan du göra detsamma! Kram!

41 linneaH:

skriven

tack för ditt svar, jo bara bra sj? :)

43 elinaa:

skriven

jo, det är helt okej! med dig?

45 Mysan ღ:

skriven

vad bra då (:

jo, det är fint här!

gör dudå?

47 bea:

skriven

ja följ då gärna min också då:)

2 anna

skriven

Då måste du va från Venus Ferhat :P

4 e

skriven

hoppas du har en bra lördag? (:

6 Anna Rosén

skriven

SV: Ska tröka hela dagen och sjunga Backstreet Boys ;P Passa på nu när jag är hemma själv för jag sjunger inte så värst bra ;)

Hoppas du får det trevligt på fiket ^^

8 ★ BigFattie ★

skriven

Tackarr! Ja, det har jag. . :)

10 Blondinbloggen!

skriven

Läs nästa STORA svallerblogg! :)

12 Erika

skriven

inte en aning om vad jag ska göra idag, får se vad dagen har att erbjuda ;)

14 p

skriven

de är himla mysigt att fika :)

sv. jag ska träffa en kompis idag, o pluggga lite. vad ska du göra i helgen :)

16 Jack

skriven

vi killar måste hålla ihop i bloggvärlden ;)!

18 ampelos

skriven

cool blogg=)

20 amanda

skriven

haha, idag har jag jobbat på dagen och nu ska jag börja fixa mig snart för att dra iväg på fest :) sjdå?

22 stefan

skriven

du skämmer ut dig

24 jerka

skriven

Tack!:)

26 Veronica

skriven

Sv: Ja, det är fint. Hur är det själv?

28 Anonym

skriven

tack de samma :)

30 JOSEFINE

skriven

Sv: Ja det kommer bli mycket bättre. Det är ju liksom ny skola och allt är nytt och även det tar på krafterna!



Åh, tack detsamma du! :)

32 Hedlund

skriven

Hallå där. Såg att du lämnat spår på min blogg, trevligt :) Kul att se att du läser till sjuksköterska måste jag ju poängtera också :)

34 Ponnyl och Pettson

skriven

känner du oss någon av oss ^^?? De e bara bra.

36 Elin Söderström

skriven

Tack det samma! :)

38 sandraa

skriven

jaha okej där ser man :) haha jag går i botvid frisör ;D

40 Bella

skriven

Ja, jag vet att jag ska det ;)

Har försökt förklara det.



42 Anonym

skriven

de bra, du?:)

44 Anonym

skriven

- great jU!

46 Mysan ღ

skriven

vad bra då (:

jo, det är fint här!

gör dudå?

48 ronja

skriven

du med =)