Hemma

Allmänt
Kom precis hem och hade skit kul i Oscars...nää, nu ljuger jag bara. Jag kom nämligen inte in eftersom att åldersgränsen var 23 år. Så istället bestämde vi oss för att gå till Stadshuset för där är åldersgränen 18år. Men när vi kom dit så var det otrolig lång kö och det visade sig att det skulle ta tid och få komma in då det var redan fullt i puben. Så då bestämde jag mig för att gå hem och att Eric, Beti och de kan gå till Oscars när de ändå kommer in dit.

Så det var ju inte kul men nästa helg kommer det säkert bli roligt. Då är hela klassen här i Sundsvall och vi kommer säkert då gå ut alla och ha roligt tillsammans :).

Nu får jag väl sitta här hemma själv, äta pågens gifflar, dricka juice och titta bara på TV. Men ni får ha det så bra nu, vi hörs imorgon för då blir det en speciell inlägg som jag då vill att ni alla kommenterar :).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 M:

skriven

jo tack, de är bra.

själv då ? :)

3 Anonym:

skriven

ja ska ha fest halv fem haaha :) sj?

2 Anonym

skriven

ja ska ha fest halv fem haaha :) sj?

4 Ellie

skriven

tack så mycket !

hur hitta du min blogg ?:) haha.