Näsa

Allmänt
Berättade jag för er idag att vänstra sidan av min näsa har svullnat upp?? Nää, det tror jag inte att jag har gjort. Men i alla fall, det är nämligen så att jag hade ju opererat min näsa för ca 7 månader sedan. Sen dess har jag inte haft problem med näsan men det har gjort ont lite då och då.
Häromdan så såg jag att min näsa har svullnat upp men jag trodde inte att det var något särkilt men nu har det blivit värre känns det som. Inte nog med det så känns det som om att det finns nåt litet grej i näsan som är hårt och det gör ont när jag rör den. Så jag vet inte om det är nåt sorts skruv från operationen eller om det kan vara finne haha.
Så här ser det ut iaf just nu:

Ser ni?

Jag har i alla fall bestämt mig att vänta i ca en vecka till och se hur det ser ut då. Om det har blivit värre så får jag söka upp läkare annars så skippar jag det och får berätta det för läkaren när jag träffar honom :).

Eric smsade nyss så jag ska till gymmet och träna. Men vi hörs senare ikväll, jag bloggar när jag har kommit hem. Ha det så bra alla.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 patricia:

skriven

allt är bra med mig, själv? :D

3 Tess:

skriven

hahaha, jahaaa :P ;) kul att jag inte alls var efter då ;)



Jo jag mår bara bra :) själv då?

5 Commander Keen:

skriven

hej kul att du tittade in i min blogg. :)



ville bara säga att det är coolt att du studerar till sjuksköterska och att du verkligen skyltar med det. känns som att inte alla killar skulle våga göra det i vårat könsuppdelade samhälle. D: D:

7 Theresia:

skriven

Men så bra :)

åh tack tack, din är inte så dum den heller

9 katrin:

skriven

ja mår bra, du??

:)

11 amanda:

skriven

härligt!



det skulle bli skolan emn jag dorg hem efter en timme, jag har gått och blitt sjuk ;/ sjdå? :)

13 Cassandra ♥:

skriven

jag har varit i skolan därefter blev det att kila iväg för att fixa lite saker. vad har du själv gjort idag? :)

15 ClaudiaAmanda:

skriven

SV: Jaa jag hade gjort det, men jag är knappt inne på bloglovin satt :(



DUDE, vilka ögonfransar du har ;O

17 Sessan:

skriven

Ja det är det faktiskt.

Har försummat det faktiskt på brist på motivation & ett X som gjorde att jag inte kunde träna & åt alldeles för onyttigt :/

Har heller ingen att simma med men jag tycker det är riktigt skönt att vara ensam faktiskt.

19 Mickis:

skriven

Jo tack, bara fint med mig. Jobbar och far runt. Hur är det med dig?

21 SARA:

skriven

hej=) Jo allt e bra;D

hur är det själv da?=D

Peace//sara

23 Hanna:

skriven

Sv: Jodå det är bara bra. Sj då? :)

25 lovisa:

skriven

sv; härligt!

Imorgon ska jag gå i skolan, sen träna :) hehe dudå?

27 pakistan killen:

skriven

du skämmer ut dig!"!!!!

29 sanna:

skriven

Oj! Hopas det blir bätttre! :)

31 firat:

skriven

Hoppas det är inte nåt allvarligt

33 karolinajonsson:

skriven

ska vi följa varandra med bloglovin? :D

35 Anonym:

skriven

37 Anonym:

skriven

Hejj. ville bara säga att om du operera näsan i sverige. gå dit då för efter en näsoperation brukar man få brosk, den ser större ut osådär .. det e en liten operation dom gör då dom tar bort det. det är något alla får men alal får inte lika tidigt. Kolla upp med någon, detdär måste bort:)

2 Anonym

skriven

sv: javisst!

jodå, lite förkyld men annars bra, själv då? =)

4 elin

skriven

aj aj . gör de ont i / på näsan :S <3

6 Anonym

skriven

jaha nice (; jaa :D ja går i balett dancemix o modern :D tror ja <3

8 vix

skriven

härligt!

har kommit hem från plugget, men nu ska jag nog bara ta det lugnt :) själv då?

10 katrin

skriven

ja mår bra, du??

:)

12 noname

skriven

hur många läsare har du???

14 sandra

skriven

sv: ja tack det är fint:) sjdå?

16 Josefina

skriven

sv: Jo det är kanoners ! sjdå? :D

18 Here is me yoursooofine ^^

skriven

Om du vill följa mig ;)?

20 Jennifér

skriven

De är prima ! :)

Självdå?

22 irene

skriven

Ingenting faktiskt självdå :)

Haha ja grattis till honom ! :)

24 Helene

skriven

usch ja, blev skola iadg. eller ja, vi "lekte" med de andra ekonomi klasserna xd lagom kul.. :P du då? :D

26 evelina

skriven

sv_: Hej jodå här äre bara bra.Sjdå?

28 YAIYA

skriven

@Ferhat: cool ah händer inte så mycket mer idag, ska nog se tv, sj?

30 jennifer

skriven

SV: tack så mycket!

Japp bara bra med dig, själv?

Jag vill bli sköterska jag också!

32 nike

skriven

Jo tack det rullar på, hur är det själv med livet?



tack det behövs ;)

34 Anonym

skriven

36 Ferhat

skriven