Påväg till Sundsvall

Allmänt
Shululuu alla. Vad gör ni? Själv sitter jag på tåget och är påväg till Sundsvall just nu, skönt att jag har tillgång till internet hela resan mohaha. You know, I'm VIP here! :).

Det var rätt jobbigt och åka hemifrån och lämna familjen igen efter att ha varit med de i tre månader och haft så kul. Men nu mår jag åtminstone bättre och jag hoppas att morsan och de gör det också :). Får väl ringa de när jag har kommit fram eller smsa de nu och säga att jag sitter på tåget.

Som sagt, jag sitter här med min bärbar och har tillgång till internet. För er som inte vet så har jag ju Silver SJ kort vilket gör att jag får rabatt för internet och så får jag te helt gratis, coolt va?? Snart får jag Svart SJ kort och det innebär då att jag får gratis internet, tidning och te. Haha, så snart är man VIP här också :).





Shit, vi är redan i Arlanda. Va segt det har tagit för mig och skriva allt det här haha, men så brukar de vara när man inte vet vad man ska skriva riktigt :). Nu ska jag gå upp och hämta te till mig så vi hörs ikväll när jag har kommit hem. Jag är framme kl.21.58 så jag bloggar då runt kl.23. Sköt om er!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Jessica:

skriven

javisst, sitter och jobba, annars bara fint! =)

3 Bella:

skriven

Men de är ju bättre och göra det när man är arbetslös menar jag. Om jag får ett jobb så tänker jag ta det :)

Tror jag antagligen kommer få jobb på anovo efter skolan ^^

5 Dina:

skriven

Jaha, ser nu att du är någon typ av "storbloggare"

trodde du bara var en vanlig typ... Men din blogg är rätt cool.



SV:Aa det är jag på bilden. Är tillräckligt egoistisk att jag bara lägger upp bilder på mig själv nuförtiden haha.

7 Isa:

skriven

Nu har jag börjat blogga igen! kolla in vad jag har skrivit denna gång:) snälla sätt en liten komentar snälla! puss<3

9 Julia:

skriven

Sv: det kan jag göra :) o följ gärna mig med!!



rösta gärna på mig i denna tävlingen om du vill..



http://snyggeman.blogg.se/2009/august/veckan-blogg-final.html#comment



du skulle göra mig så otroligt glad :) jag är nr2!

11 aurora:

skriven

super (:



ja ska inte göra så mycket, slappa mest ^^ själver ?

hur hitta du min blogg btw?

13 JOHANNA:

skriven

SV: Haha okej :) Jorå trött men annars bra! Själv? :)

15 k:

skriven

ja det är väl okej... ont i kroppen och svårt att röra mig men men :)

17 Kak:

skriven

Ja tack, det är bara bra ! :) Hoppas att det är bra med dig också ! Kul att du kikade in på min blogg !

19 Helene:

skriven

oj, men hej! jadå, här är allt bra. själv med? :)

21 Erika:

skriven

med mig är allt bra, hur är det själv? :)

23 Anonym:

skriven

allt bra med mig, själv? :)

25 Ferhat:

skriven

2 Firat

skriven

Pratar nu med ferre i facebook .D

4 Anonym

skriven

kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se

riktigt bra & jordnära! ♥

6 JOSEFINE

skriven

Sv: Okej :) Ja vila upp dig innan du börjar plugga! Jag har gått i skolan i en vecka o 2 dagar nu och jag är helt slut :(

8 Isa

skriven

Nu har jag börjat blogga igen! kolla in vad jag har skrivit denna gång:) snälla sätt en liten komentar snälla! puss<3

10 amanda

skriven

läggs till varandra på bloglovin kanske? :) kram

12 sara

skriven

Alltid bra själv då;=)

14 sandra

skriven

hemmakväll, själv då?:)

16 Pontus

skriven

Allt är bara bra med mig faktiskt! :)

Hur är läget själv ? :D

18 sofie

skriven

Sv: ja det är bara bra :D

20 Chennie

skriven

Hej det var ett tag sen :)



Snälla kan du vara en ängel att rösta på mig i http://Deity.Blogg.Se hon har en veckans blogg tävling där jag är nummer 1 och min blogg heter http://chennies.blogg.se Jag är i final nu så jag ber er rösta!!! De skulle betyda så himla mycket!:)<333333(Glöm inte att du som röstare har 2 röster att ge)

22 Anna Rosén

skriven

SV: Det är mycket bättre nu när jag har fått sova lite ;)



Hoppas du får det trevligt i Sundsvall ^^

24 ronja

skriven

okej , tack för tipset ;)