See U At the club Tonight

Allmänt
Blev ingen städning som jag hade tänkt mig. Istället satt jag bara framför datorn och svarade på era kommentarer och chattade lite med några på MSN :). Efter ett tag gick jag och Louise till ICA och handlade eftersom varken jag eller hon hade mat i kylskåpet haha.
Tanken var att Louise skulle bara köpa saker till frukosten medan jag tänkte storhandla men istället blev det tvärtom, jag köpte lite saker och Louise köpte skit mycket haha.
När jag sedan kom hem märkte jag att jag hade glömt köpa lite andra grejer så som fryspåsar och lite annat. Det får jag väl göra imorgon eller nån annan dag :).


Louise

Ska nu fixa mig lite snabbt och sedan gå upp till Betti där jag kommer vara en stund med Eric och de. Därefter ska vi ner till Oscars och dansa loss haha. Tror det blir mest Michael Jackson låtar ikväll eftersom att han fyller ju år idag, men vi får se :). Kommer förstås ta med mig kameran och ta bilder. Jag hoppas bara att åldersgränsen till Oscars inte är 23år :o för annars kommer jag ju inte in. Men håll tummarna för mig nu så får vi se hur det går.

Vi hörs imorgon alla. Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Mysan ღ:

skriven

okej :)

3 F :):

skriven

tack dsm! :)

5 SAVINAS:

skriven

vad bra , nee inget kom precis hem från min kompis . Hon fyller år hehe .. självdå :)

7 Stefan Bengtsson:

skriven

haha, där ser man! :D Lätt att glömma. bor du ensam eller delar du lägenhet med någon? :)



kram!

9 emilia:

skriven

hoppas du får en trevlig kväll :)

11 ampelos:

skriven

=)

13 Frida:

skriven

sv: jadå, tack som frågar. sj då? :)

15 Liivan:

skriven

Åh låter hur kul som helst ju. Var ska ni gå ut? :) Jag skulle också ha gått ut ikväll men det visade sig att min kompis skulle jobba, så det blir nästa helg för oss istället, hehe! :D Ikväll blev det en riktig slapparkväll vilket var hur skönt som helst!

2 e

skriven

så trevligt (: hoppas du har en rolig kväll nu!

4 tessie

skriven

svar: tack desamma ha en trevlig fortsatt kväll ! :)

6 Louise

skriven

Haha skit mycket var väl att ta i, jag kan medge att det blev lite mer saker än jag hade tänkt. Men nu har jag lite mat iaf =P

8 Anonym

skriven

- have fun !

10 Linda

skriven

tackar =)

12 p

skriven

sv. okej ha en trevlig kväll!

14 Bella

skriven

Ikväll har jag bara tagit det lugnt :)

Hälsade på min syster och hennes kille.

Sj?