Sundsvall

Allmänt
God kväll bloggen. Nu är man i Sundsvall igen och resan gick jättebra, tack vare internet jag hade. Utan internet skulle tiden gått segt samt att jag skulle vara uttråkad.

Sitter just nu hemma och orkar verkligen inte göra något. Är sjukt trött. Inte nog med det, hissen funkade inte så jag fick bära upp min tunga väska 5 våningar. Det var skit jobbigt men jag kom tillslut fram :).

Ska ner till Statoil nu och handla. Är faktiskt lite hungrig just nu så vi hörs imorgon istället. God natt alla :).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 elinaa:

skriven

den ska snart bli fixad ;) hihi

3 bea:

skriven

sv:haha,ne ihelgen är det matfestivalen här.

men blir lungt för min del handboll lördag söndag :) sj?

5 Louise:

skriven

Imorgon åker jag även jag upp till Sundsvall, snart börjar skolan igen. jippie :P

7 Izabella:

skriven

Sv: Allt bra med dig? =)

9 linneaH:

skriven

Vilken av bloggarna läser du helst? Kissies, kenzas, Blondinbellas, Amirs, Paows, Dessies eller Fokis?

Gå in på min blogg och skriv ditt svar, tack på förhand :) / LinneaJerry

11 sandra nilsson:

skriven

det är bra med mig, hur är dt själv ? :)

13 Fritt ur hjärtat:

skriven

Jamen statoil, hur kul é de;-) Trappträning rekommenderas, bra för framtiden då du ska bära bår....

2 TereseErica

skriven

SV: Jättebra! Hur är det med dig?

4 Elsa

skriven

sv: jajemensan själv? :D

6 millie

skriven

sv; jo visst är de en sjukt bra låt?

jo livet knallar o går väl, själv då? (:

8 Hanna

skriven

Vår reccemottagning har hållt på i en vecka. Men jag börjar på måndag.

10 Linda

skriven

Hahahahahaha lite trappor dödar väl inte? ;) Tänk på mig som sprungit i hela fucking Sundsvall med massor av reklam. Tänk när det är kul när det är typ 20 olika reklamblad till alla som bor i husen. DET är tungt ;)

12 SAVINAS

skriven

ja det klart allt e bra med mig , själv då ;)