Wayne's Coffeé

Allmänt
God eftermiddag alla läsare. Gick det bra i skolan eller jobbet? För mig gick det ju galant. Jag hade alltså inga lektioner men jag och Louise behövde gå ner för att fixa klart en grej på projektet så den fixade vi klart på bara 20min. När vi var klara satt vi i skolan med några klasskamrater och bara chillade en stund.
Kan berätta att det var otrolig många nya elever och det är ju de som ska börja i ettan. Louise kallar de för ''småttingar'' haha.

I alla fall, efter det gick jag och Louise till en loppis eftersom hon ville titta vad som fanns där. Louise ville köpa rivjärn men det som fanns där såg så äckliga ut så vi skippade det och gick mot stan istället. Där fikade vi på Wayne's Coffeé. Det fick bli äppelpaj och cola, shit gott. Väl där satt vi en stund och snacka bara som vanligt. Senare gick vi in mot stan och tittade på skor för jag behöver ett par men jag köpte inga än. Men Louise köpte 4 st nya tallrikar i rosa färg, de va fina :P.

Det var otroligt fint väder idag, varmt och skönt


Loppis och Louise's skugga


Tallrikana Louise köpte


Fan vad gott det var med äppelpaj

Så efter att vi hade fikat och gått runt i stan gick vi hemåt. Jag gick hem och la mig genast på sängen för jag kände mig lite trött samt att jag sov bara 4timmar i natt. Så när jag la mig somnade jag genast och vaknade precis. Jag sov alltså i några timmar och det va skönt. Nu ska jag se vad jag ska äta till middagen, får kanske bli potatisbullar :). Men vi hörs senare.

Glöm inte att följa bloggen via bloglovin:

bloglovin

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 karolinajonsson:

skriven

härliga bilder :)

3 Anonym:

skriven

SV: jo sjukt nice :D hehehe



Jodå allt är bara bra med mig, lite seg och så.. sj ?

5 denise:

skriven

bara bra, :)

7 adam lagerström:

skriven

sv: ohnej, inte förra månaden !



men på min förra blogg, hade jag det i snitt !



9 Emelie:

skriven

jag ramlade här hemma för tre veckor sedan...å nu bestämmer sig läkarna för att vi ska gipsa. så nu ska jag gå med gips i tre jävla veckor. haha.



Ja detsamma gäller dig angående bloglovin ;)

11 Emma:

skriven

Gud vilka snygga tallrikar! :)

13 Liivan:

skriven

Åh, men gud så skönt. Härliga bilder också! :D

15 Elinn:

skriven

yes det är bra med mig, hur är det själv söt? :)

17 Ida:

skriven

sv; jo allt är bara bra, hur är det själv? =)

19 em,:

skriven

sv: jadå, det är det :) själv?

21 Emma:

skriven

jag ska vara hemma & vila lite & titta på film,

Vad ska du göra idag då?

23 Rebecka:

skriven

Sv: Jo helt okej!

25 Rebecka:

skriven

Sv: Jo helt okej!

27 minea - foto:

skriven

sv: ingenting, har bara slappat idag haha :D durå?

29 Dina:

skriven

juste gör du designer ?

31 Pontus:

skriven

Tack så mycket!, och hoppas att du mår bra :)

Japp exakt, var i skolan idag, usch så tråkigt!

Vad har du gjort idag ?

33 Sofie,:

skriven

SV: Tack, din blogg var ännu grymmare! ;)

Jodå allt är bra med mej, självdå?

35 Elin Söderström:

skriven

Kul med loppis!

37 Anonym:

skriven

Sv: Tack, desamma! =)

39 alexandra:

skriven

gud vad gott med cola!

2 natali

skriven

aa, själv då :D?

4 linda

skriven

idag har jag bara varit på skolan :)

sj?

6 Erika

skriven

sv: Ja här är allt toppen, sjd? :)

8 M

skriven

plugg & fotbollsträning.

vad tränar du, på gym ? :))

10 M A L I N *

skriven

sv: Ja :D okey sounds good (y)

Ingenting alls, haha :) Sova. Själv då? ;D

12 natali

skriven

plugga plugga plugga .. :(

själv :)

14 Lina

skriven

Ska städa o fixa hästar (: du då?

Ingen msn? (;

16 Anonym

skriven

fin blogg!

18 anna

skriven

Ja snart börjar skolan...:S Jodå de känns väl sådär, tror denna termin kommer att bli ganska skön! :) Mycket praktiskt på KTC denna termin, DET ser jag fram emot iaf =) Meeen de e ju härligt med "sommarlov" också ;) Hur känns de för dig? :)

20 Rebecca

skriven

Skönt att vara ledig! Jag hade världens mest värdelösa skoldag, haha. Hatar måndagar :)

22 olivia <3

skriven

fantastisk fin blogg! vill du vara med i min "finaste bloggen" tävling?

mer information i min blogg :)

24 Rebecka

skriven

Sv: Jo helt okej!

26 Jennifer

skriven

allt är bara bra här! Själv?

28 Dina

skriven

Nae typ inget. Jag chattar just nu med en kille jag är på G med ;P ahaha sj ?

30 Idda

skriven

hehe vsg :P: Ah det va som blev kungen ;D haha grattis ^^. Jo det är bara bra här, själv då? :)

32 helja

skriven

sv: Hahaha vaadåå? :D

34 Anonym

skriven

Mums äppelpaj är lika gott som negerbollar :P haha

36 Louise

skriven

Sv: nej du är inte jobbig =) Hoppas inte näsan ställer till med ännu mer problem. Jo du vill ha popcorn skålen... du vet bara inte om det än haha

38 Fanny

skriven

Guud va sugen jag blev på paj nu:(!

Haha;D