Årsresumé DEL 2

Allmänt
Juli -09

Under juli månaden var jag i Turkiet och det hände mycket under denna månad också. Bland annat storebroshan som gifte sig.


I Turkiet, från vänster: (vet inte vad han heter), Abbe, Benne, Musa (Aloo), Haci (kusin) och Merdan (släkting)


Vi kompisar var på vart enda bröllop typ haha



Slutet av månaden jobbade jag mycket på McDonalds för att tjäna ihop pengar innan skolan började igen



Augusti -09

Jag jobbade under hela denna månad och samtidigt började jag festa med kompisarna. Inte nog med det så var det den här månaden jag tog långra promenad med Alpay


När jag jobbade en natt


Åkte till Örebro med farbror Nihat och hälsa på faster


Alpays skugga, när vi var ute och promenerade kl.1 på natten haha


Var på ung08, träffade många läsare där :)


Fyllde 20år och en läsare gjorde bilden ovanför :D


Åkte med bil upp till Sundsvall med Louise och Cecilia :)


Började träna med Eric och Fille (som inte finns med på bilden)


September -09

Låter bilderna tala :)


Skaffade Friskis & Svettis kort ;)


Träffade några från laget som jag tränade


Gick på en kurdiskfest


Farbror Nihat och jag på kurdiska festen


Farbror Nihat igen




Jag och Beti i Sundsvall haha



Oktober -09

Blev mycket praktiska övningar där vi tränade att ta blodtryck, göra HLR (hjärt- och lungräddning) m.m. Vi gjorde oss typ förbredda inför praktiken


Tränar på att ge injektion


Fest i Stockholm med Linus, Louise och Linnea


Fest i Sundsvall med grabbarna :P


Tränade mycket med Fille och Eric

Blev ett lång inlägg nu så de sista två månaderna, november och december, får vi ta imorgon istället. Nu ska jag sitta med gästerna som kom för en stund sedan. Vi hörs imorgon.