Listaa

Allmänt
Nämn något som gjorde dig glad igår: Nära och kära :)
Vad gjorde du kl 08 i morse? Drömde
Vad gjorde du för 15 min sedan? Log i sängen
Det sista du sa högt? STÄNG DÖRREN!
Det senaste någon sa till dig: Får jag sitta vid datorn?
Vad har du druckit idag? Te och vatten
Vad var det senaste du åt? Amburcini (vet inte om det heter så) med potatis :P
Vad var det senaste du köpte? Fyrverkerier
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig nu? Kväll och kallt
Godaste glassmaken? Vet inte
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Japp, det gör jag :P
Sover du tungt? Ibland :P
Drömmer du mardrömmar? Inte så ofta
Trivs du med ditt jobb? Jag jobbar inte men pluggar och jag trivs med det :)
Favoritklädsel? Chinos och t-shirt :p
Favoritlåt just nu? Music of my life
Vad ser du om du tittar till höger? TV
Vad gör dig glad just nu? Inget just nu
Vad ska du göra härnäst? Ta en promenad till centrum ;)
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Sådär, tror jag håller på och blir sjuk
Favoritgodis? Hm lakrits dödskallar :P
Kläder just nu? Student mjukisbyxa och en t-shirt
Sommarplaner? Har planerat lite :P
Hur många kuddar sover du med? 1
Morgon eller nattmänniska? Vet inte riktigt, är jämt trött haha
Vad är viktigast för dig? Familjen och vänner
Är du kittlig? Japp :P
Snarkar du? Nej.
Stjärntecken? Lejon
Äckligaste insekten? Spindlar
Stökigt el välstädat? Mittemellan
Vad längtar du mest efter just nu? Sommar

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Sara:

skriven

Sv: Kul! :) hur mår du annars då? :)