Not my day

Allmänt
Idag är det verkligen inte min dag. Sitter här vid datorn, seg, feber och ont i halsen typ. Skulle ha gått till stan men jag orkade inte för det är kallt. Sen skulle jag ha tränat med farbror också vilket aldrig hände för jag känner mig inte stark i kroppen. Så dagen suger verkligen. Ska försöka gå ut och få lite friskluft sen tänker jag bara vara hemma och vila. Vill inte vara sjuk på nyåren :/.

Har inte lust och blogga mer just nu så vi får höras lite senare. Bjuder på en bild på Fittja idag, mycket snö.




Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

krya på dig! :)

3 iDossi:

skriven

krya på dej biffen ! :D

2 Sara

skriven

Sv: Skönt att höra! Jodå, med mig är det bra :)

Vad gör du ikväll då?

4 angelica

skriven

Usch då, krya på dig!! :)



Kram