Onsdag

Allmänt
God morgon! Vaknade nyss och hade jättesvårt att sova inatt. Täppt näsa, lite feber och törstig var jag hela natten. Så jag fick gå upp flera gånger för att få i mig vätska och de. Skulle ha sovit en stund till men jag blev väckt av mina kusiner för vi ska troligen få gäster, orka!

Idag ska jag fara till stan och sedan Skärholmen för att shoppa lite. Behöver bland annat nya chinos och skjorta. Sen behöver jag lite annat också som jag ska ta med mig till Sundsvall :).

Jag måste äta frukost nu innan gästerna kommer så vi ses om en stund :D

P.S Kommer göra en årsresumé inlägg senare där jag berättar lite kort om hur året 2009 har varit för mig. Blir som vanligt en massa bilder D.S

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Alltså varför överdriver du så mycket det e klart folk ska kommentara , både dåligt och bra . det var faktist dumt av dig att slösa tid på sånt för du vet vem du är . och det jag inte förstår mig på är innan du startade bloggen borde du tänka lite för konsekevenserna ferhat det är tusentals människor som läser din blogg come onn :) kram förövrigt är du grym :)

3 Anonym:

skriven

När åker du tillbaka till Sundsvall?

2 johannaa

skriven

jag gör ju redan det ju :D