Evisu skor

Allmänt
Har haft en otroligt stressigt idag på morgonen. Vaknade idag kl.8 och ringde till SJ och frågade lite frågor angående våra mobilbiljetter. Sen fick jag ringa till ett annat ställe och allt. Så jag har som sagt haft det stressigt idag. Men just nu sitter jag här och ska snart städa, diska och försöka jobba lite med läxan. Sen är det inte så långt tid kvar tills jag tar tåget till Stockholm. Tar tåget kl.12.11 och är i Stockholm C 15.30, sen när jag kommer vara hemma är inte säkert, det beror på när jag tar tåget o.s.v.

Hittade två snygga sommarskor på topstreetwear.com som jag vill bara ha nu haha. Det är alltså märket evisu som har börjat tillverka skor. Den kostar på topstreetwear.com 899kr vilket är en helt okej pris tycker jag. Som tur så åker jag till Stockholm idag också och det är där de har en butik. Så jag kommer troligen köpa nu när jag är i Stockholm men frågan är bara vilken ni tycker är snyggast. Svarta evisu skor eller Vita evisu skor??

Vilken skor tycker du jag ska köpa? Den vita eller svarta???
Kommentera

Nu ska jag städa här och allt så vi ses när jag är i Stockholm. Jag vet inte riktigt när jag kommer blogga men troligen runt kl.18.00 så vi ses då. Glöm inte att kommentera om vilken sko du tycker är snygg :D

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Maja:

skriven

Jag tycker absolut att vitt är bättre. Om man kan hålla de rena vill säga. ;)

3 JessicaViberg:

skriven

SVAR: tack så jättemkt!! :D

kör på dom svarta skorna btw, dom va snyggare! ;)

5 Sarah:

skriven

sv: tack detsamma du! :)



ang. ditt inlägg så tycker jag de vita är snyggare.

7 Hanna:

skriven

haha, jag såg de! de är inte exakt likadana som tur är. och köp de svarta, de är alltid snyggast för vita blir så lätt smutsiga! gick du till stubo förresten? snart åker du, ha det så bra vi ses på måndag! :)

9 Hanna:

skriven

jag vet, jag såg de men som tur var så är de inte exakt likadana :D och du, köp de svarta skorna de är mycket finare än de vita! for du till stubo imorse förresten?

11 Sascha:

skriven

Vita helt klart men då får du ha en massa klorin hemma så du kan rengöra dom ofta ;)

13 alexandra:

skriven

Tack! :) Och jag tycker nog att de vita är snyggare, fräscha till våren/sommaren!

15 foo:

skriven

eh fae dem va inte så märkvärdiga faktisk, inte värt pengarna..det finns 1000 gånger så finare skor i den prisklassen..ak leta..arayan bulur magiii

17 Sherin:

skriven

Dom vita var finast :)

19 ♥BROKEN:

skriven

Svar: Alldeles för mycket som hänt för att jag ska kunna skriva det här i min kommentar, men det står väldigt mycket på min blogg.. Men just det inlägget du frågade på, så var det nog att han dissade mina sms..

21 esra:

skriven

vita:D

23 Rebecca:

skriven

Sv: Ahh okej.

25 nawal:

skriven

köpt dom svarta fan

2 Nadia

skriven

ta svarta, tkr att dom är finare.

4 Anonym

skriven

de vita, för de är snyggast med jeans, de syns liksom mer:)och om du vill använda de till shorts på sommaren passar de bra till det också

6 Hanna

skriven

haha, jag såg de! de är inte exakt likadana som tur är. och köp de svarta, de är alltid snyggast för vita blir så lätt smutsiga! gick du till stubo förresten? snart åker du, ha det så bra vi ses på måndag! :)

8 Leila

skriven

Hm.. Båda är grymt snygga men de vita är nog lite snyggare :D

10 hazal

skriven

båda är lika fina men den vita är lite snyggare:D

12 adriana

skriven

båda är fina faktiskt :)svårt val

14 www.foreverchild.blogg.se

skriven

Bilddagboken

16 foo

skriven

Det rycktas att Ferhat Baysal är en riktig charmör som gör många tjejer knäsvaga..Det säg att han har många hemliga beundrare och att han ska förlova sig nästa sommar i Espi ( tavsancalis stureplan ).

Enligt Sundsvalls elever så har dem sett en mail från en tjej till Ferhat ,vars namnet är anonymt.

I mailet stog det bla :

- Jag tycker du är jätte fin, speciellt din fylliga rumpa. du är faktiskt intelligent och rolig . Jag skulle vilja gifta mig med dig men hörde att du var nere i Tavsancali och blev tillsammans med en bybarn? hoppas det inte är sant, jag kan inte leva utan dig..Du är min Amor, luften jag andas.Du är min sol , när jar ser dig lyser du upp hela min värld.

Jag hoppas på en possitiv respons från dig.

Du är underbar men de e svårt och yppa sig. Jag blir jag helt stum och min produktion av ord stannar upp för sekunden då jag ser dig..

Hoppas på en fin och trevlig dejt med dig.. Skulle vilja bita sönnder dina läppar...

Puss på dig Min underbara doktor hoppas du kan bota mig.

18 Sara Fellman

skriven

De svarta är mer manliga, vita skor är för tjejer tycker jag! Vilka är du mest inne på? :)

20 Joel

skriven

På vita ser man ju lätt dom hära fläckarna man får när man går ute dom här skitfläckarna , men på svarta ser man inte dom så lätt så jag skulle ta svarta :)



Hmm , det skulle va en Kärleks film och så skulle jag haft huvudrollen ofcourse :)



Btw ; Niiiiiiice blogg ^^. me love ♥

22 Tess

skriven

Helt klart de vita!

24 nawal

skriven

Asså fan svårt, båda är snygga fan, men vitt är snyggt nu till våren, men samtidigt är de svarta också snygga. Köp båda :p

26 Hanno

skriven

Kika på http://www.brandsinfashion.com



Billiga och otroligt coola modeller av Evisu!



Fick mina på 5-dagar ; )