Match

Allmänt
Var precis i ICA och handlade lite godis och lite annat som jag ska ha när jag tittar på matchen mellan Inter och Manchester United. Kommer vara en intressant match faktiskt men vi får se vem som kommer vinna matchen. Jag hejar faktiskt på båda lagen haha.

Matchen börjar inte förrän kl.20.45 så jag ska då passa på och fortsätta skriva rent mina anteckningar. Men sen när matchen börjar så kommer jag i alla fall fortsätta och plugga men kommer samtidigt titta på matchen haha. Så här kommer jag sitta framför TV:


Berättade tidigare idag om att jag är ledig imorgon men jag hade fel faktiskt. Såg på schemat nyss om att jag har en lektion imorgon från kl.8.30 till kl.12. Lektionen handlar om rörelseorganen som kommer säkert vara lika intressant om cellen. Men nu måste jag plugga för snart börjar matchen. Vi ses senare ikväll.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Dilan:

skriven

ehm inga pengar men viasat? hur förklarar du detta? :P

3 ADRIANA:

skriven

jaa visst blir man glad :p

2 josefin

skriven

sv: neej:P har du missat att jag försöker gå ner i vikt?:P

4 Anonym

skriven

- Fin blogg Ferhat :D