Mycket plugg

Allmänt

Shit, äntligen så har jag renskrivit klart cell delen och den var rätt jobbigt. Inte nog med det så var det mycket och skriva också. Men som sagt, nu är jag klar med cell delen och det som återstår att renskriva är vävnad. Den verkar vara mycket mer så jag ska försöka sätta igång och renskriva den nu och fortsätta göra det imorgon också :D.

För er som inte vet så åker jag imorgon (torsdag) till Stockholm och kommer vara där till på söndag, så det ska bli skönt och få träffa alla efter tre veckor. Ni kommer väl ihåg att sist jag var i Stockholm så kom mina kusiner från Turkiet??? Men jag hann ju aldrig se de eftersom de kom på kvällen medan jag åkte på eftermiddagen tillbaka till Sundsvall, där jag bor nu och studerar till sjuksköterska. Men i alla fall, imorgon får jag träffa de i alla fall.

Nu är jag trött och orkar inte skriva mer, ska försöka koncentrera mig lite på renskrivningen och sedan sova. Vi ses i alla fall imorgon :D. Go natt

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Elso:

skriven

Tack för din kommentar.



Jag tar examen snart nog och har tentat av alla mina kurser och jag lovar dig, det är rätt skönt när det är mot slutet. Hur långt har du kvar?

2 Elso

skriven

Jag tar examen i kvalificerat inköp, om det säger dig något? Det är alltså en yrkesutbildning.