Plugg

Allmänt
Idag är det lördag och jag har inte planerat så mycket förutom att jag ska försöka plugga mycket idag. Jag kanske ska dessutom åka in till Skärholmen för att se om jag hittar en diskställ som passar mitt kök haha. Juste, måste dessutom köpa lite nötter och sånt eftersom jag aldrig har hittat det i Sundsvall.

Imorgon åker jag tillbaka hem till Sundsvall. Hade tänkt ta en tidigare tåg den här gången så jag kommer hem tidigare. För annars brukar jag ta ett tåg från Stockholm C kl.19.30 och då är jag i Sundsvall runt kl.23.15

Men nu har jag inget mer och skriva just nu så jag ska upp och äta frukost men vi ses senare på eftermiddag.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Elins blogg - foto & vardag.:

skriven

här har vi fått en ny design ser jag :D

3 Sarah:

skriven

uhh va lnäge att åka tåg :P

2 Hanna

skriven

märker att du har det stressigt, hoppas det går bra med pluggandet! :) snart är du hemma! wiiieee hehe