Stadium

Allmänt
Shit, jag är så j*vla trött. Jag kom hem för en timme sedan och orkade inte blogga. Så jag gick och la mig på sängen och somnade i en timme. Så jag vaknade precis nyss och ska snart titta på våra bästa år och därefter ska jag plugga.

Jag var som sagt i gallerian idag med Fethi och vi gjorde inte så mycket. Vi gick in i bara Stadium, Team Sportia och Intersport. Det enda han tittade på var fotbollskor haha men imorgon så ska vi till gallerian igen och då ska vi titta på alla butiker typ haha. Efter att vi gick runt i sportbutikerna så gick vi till McDonalds för att äta. Jag åt som vanligt El Maco grande och han åt QP Cheese. Vi hann äta upp allt innan jag ens tog bild haha


Juste angående StuBo. Jag gick dit och den personalen jag skulle prata med om det här var inte där. Hon som var där visste riktigt inte hur det skulle gå till så hon bad mig att gå dit imorgon igen. Så jag är ledigt imorgon och har då tid att gå dit tidigt :).

Men aja, nu vill jag inte att tiden ska bara rinna iväg. Måste kolla på våra bästa år för sen ska jag plugga. Och senare ikväll, kl.20 ska jag titta på match. Så vi ses innan matchen,

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Nawal:

skriven

Hur kan du titta på våra bästa år, så dålig! haha

3 Walle:

skriven

FORZA ROMANEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!





FORZA ROMAMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!



FORZA ROMANEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!



p.s var också på stadium, intersport och team sportia idag vid kl 18.00 ;)

5 sofie:

skriven

hejdu!

hoppas allt är bra med dig. längesen du slängde in en rolig kommentar nu ... dock uppdaterar jag inte längre. men ikväll kunde jag inte hålla fingrarna i styr :P har nämligen påbörjat min USK - praktik nere i lund på sjukhuset på en ortopedavdelning, otroligt otroligt kul. har du någon aning var du kommer göra din SSK praktik? & om du ska göra någon? hade varit kul & veta lite :)



sköt om dig!

7 hazal:

skriven

hahaaha jag hatar våra bästa år den e skit

2 släkting

skriven

hejar du på man utd lr inter? :)

4 kalle bah

skriven

vart ska fethi sova :D?

6 josefin

skriven

jag är såååå sugen på donken... har inte ätit det på veckor:P