Stockholm

Allmänt
Shululuuu alla. Vill börja med att säga tack för alla kommentarer, ska ta och läsa igenom era kommentarer och senare ikväll får ni veta om jag köper svarta eller vita skor.

 Nu är jag i Stockholm och det känns skönt att vara här faktiskt haha. Otroligt skönt att få träffa familjen och släktingarna som kom från Turkiet för några veckor sedan. Men i alla fall, så jag är hemma nu och sitter vid datorn jag lämnade till min lillebrosha. Känns konstigt och sitta vid den här datorn haha.

Resan från Sundsvall till Stockholm gick jättebra men tåget var försenad  typ 30 min och det var ju inte så kul faktiskt Skulle kunna be om ersättning men det går troligen inte för man får ersättning bara om tåget är över 1 timme försent. Får väl tesa iaf eller? Nää får se vad jag gör :D.

I tåget fortsatte jag och renskrev mina anteckningar haha, ni kan alltså inte fatta hur mycket det är att skriva. Så jag hoppas att jag blir klar ikväll så jag kan börja plugga till examinationsseminariet som är på måndag. Man måste klara examinationsseminariet för att kunna göra tentamen :P.

Så jag är som sagt glad över att vara tillbaka till Stockholm efter tre veckor. Jag åker tillbaka till Sundsvall på söndag eller måndag :)..

Här är lite bilder jag tog i tåget haha:


Sen så vill jag visa er hur mycket snö det var i Sundsvall innan jag kom till Stockholm:


Vi ses ikväll ;)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Joel:

skriven

awww.. tack :)



a visst , lägger till dig .. nu! :)

3 Marica:

skriven

Jag såg det, jag gjorde den, och jag håller med, den va verkligen inte lätt! ;D

5 Sofie:

skriven

svar: jag är på Avdelning 12 på ortopeden :) otroligt kul

7 Tobbe:

skriven

fan vad snygg dseign du har :D

9 L:

skriven

allt bra?

11 Sarah:

skriven

examinationsseminariet= det längsta svenska ordet? :P





o fan va schysst med så mycket snööö! =)

2 Tess

skriven

Dumma SJ som har den där regeln på en timme. Enligt mig borde den gälla när tåg är en halvtimme försenade. Fast då skulle det vara standard eftersom det mer är en regel än undantag att SJ's tåg är sena ;D

4 Anonym

skriven

Tack! de gick jätte bra.... en och annan dyr sak blev det på shoppingen hehe...





bloggen är gjord av mig men med insperation från många olika bloggar!

6 kenan

skriven

Jo klart att jag kan göra det... Mot något litet utbyte så kan jag göra det. (rör sig inte om pengar).



Maila mig för att ge mig mer info och så mailar jag dig!

8 Anonym

skriven

hittade din blogg av en slump, ser att du studerar till sjuksköterska. Funderar på att göra det jag med om jag orkar fortsätta plugga, e det jobbigt?

Ha de bra :)

10 adriana

skriven

haha de måste kännas skänt på något sätt att vara ''hemma'' :P