Svarta Evisu

Allmänt
God förmiddag. Allt bra med er idag? Själv mår jag jättebra här faktiskt :D.

Förlåt att jag inte bloggade igår kväll. Jag var nämligen nästan aldrig hemma utan var hos mina kusin och släktingar. Så jag var alltså fullt uppe hela dan haha.
Jag kom hem runt kl.00.15 och hade tänkt blogga men så såg jag att mina släktingar, som kom till oss för några veckor sedan, sover i det här rummet där jag har datorn. Så jag fick istället vänta till nu för att kunna blogga haha.
Men som sagt, jag träffade alla igår och det var faktiskt kul och se de igen hehe.

Idag ska jag åka till stan för att köpa Evisu skor. Jag har bestämt mig nu vilken färg på skorna jag ska köpa, det får nämligen bli svart. Anledningen är att om jag köper vit så blir den alltid smutsigt efter ett tag men om man har svart så ser man aldrig när den är smutsigt typ :). Men jag hoppas nu bara att den finns på butiken och finns i min storlek :).

Den här ska jag köpa :)

Aja, klockan är halv tolv just nu så jag ska äta. Därefter ska jag plugga en stund och sen åka ner till stan. Ska försöka ta många bilder när jag är där, för det var typ länge sen jag la upp bilder på bloggen haha. Som sagt, jag ska till stan efter att jag har ätit. Jag är inte säkert när jag kommer men det blir troligen innan kl.18.00 så vi ses då.

Följ gärna bloggen med BlogLovin

Klicka på bilden, bli medlem, sök på Ferhat, och klicka på ''+ Följ bloggen''

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 adriana:

skriven

aa jo jag vet de blir så när morsan får lön och jag följer med och handlar,då åker aallt gott enr i vagnen :P

3 L:

skriven

SV; japp

5 adriana:

skriven

hahaha va konstigt ju :P

7 Tess:

skriven

Mähh, blev det svarta iallafall?! Jag röstade ju på vita ;P

9 Hanna:

skriven

vi saknar dig ferreeeee, kom och plugga med oss! :p

11 Marica:

skriven

hehe, jodå det är bara fint! :D

bra val med skorna btw ;)

2 adriana

skriven

aa jo jag vet men det är så gott haha :)

,skillnad från när du bodde hemma eller?:)

4 Sarah

skriven

haha fuck, kom ihåg det imorgon ;D

snygga shuus!

6 Elin

skriven

bra val

8 Elin

skriven

SV: tack.

10 angie

skriven

fina ju :D

12 jezzo

skriven

snyggt vaal