Sveriges längsta ord

Allmänt
God kväll alla. Har ni haft det en bra dag idag??? Själv har jag haft det bra idag faktiskt.

Har försökt plugga idag men har typ aldrig kunnat då vi har fått många gäster och som fortfarande är kvar här. De kommer säkert sitta en timme till här. Men jag försöker i alla fall plugga så gott jag kan. Sitter jag i köket så blir jag störd av de som sitter där och röker, hatar cigarett. Men när jag väl går till mitt datorrum så sitter min lillebrosha där med sina kompisar och spelar XBOX 360. Så jag kan typ inte sitta någonstans där det är lugn och ro. Men som sagt, ska försöka plugga för det är mycket jag ska kunna nu fram till på måndag :D.

Frågade er på tidigare inlägg om vilket ord är sveriges längsta ord. Som jag ser här var det bara en som kunde och det var en anonym läsare haha. Så Sveriges längsta ord (kanske världens också?) är Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranläggningsmaterielunderhållsuppföljnings-systemdiskussionsinläggsförberedelsearbeten. Hahah visst är det många bokstäver hahaha. Undra när man kommer kunna det ordet utantill. För mig kommer det säkert ta ett tag, typ nån månad kanske? haha men i alla fall, så nu vet ni Sverige längsta ord.

Bild: Country by mail

Nu ska jag föröska plugga så bäst att jag går upp från datorn för min släkting ska sitta vid datorn och rita. Kan kanske lägga upp en bild hon har gjort ikväll. Ni kan inte fatta hur grym hon är på att rita, shit. Aja vi ses ikvälll.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Tobbe:

skriven

haha, det finns en stad med över 100 bokstäver ;)

3 Millan:

skriven

Haha, klockrent ord :)

5 SweGizmo:

skriven

Grymt bra Blogg! :D

2 Anonym

skriven

HAHA!! bäst xD Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranläggningsmaterielunderhållsuppföljnings-systemdiskussionsinläggsförberedelsearbeten har du försökt uttala det?

4 civan

skriven

lol ja trodde att det var restaurangrådsprotokollet xD