El Maco

Allmänt
God kväll alla. Har verkligen inte haft lust att göra något, varit ganska lat idag. Hade tänkt att fortsätta och läsa igenom böckerna men nää, jag har inte orkat göra det och jag vet inte varför :S. Kan för att jag känner mig jättenervös inför tentan och det är många sidor. Fick i alla fall veta idag att vi inte kommer behöva läsa alla sidor i böckerna utan de kommer berätta. Men när ska de göra de? Jag vill veta nu så jag kan plugga under dessa veckor. Jag kanske ska ta och maila läraren istället och fråga. Men som sagt, jag måste i alla fall plugga lite idag så jag känner att jag är med i spåret.

I alla fall, idag blev det inte pasta med köttfärssås utan det fick bli El Maco Grande, mums. Jag älskar McDonalds haha, fastän om det inte är bra och äta så mycket skräpmat. Men vad ska jag göra? haha =). Så här såg min middag ut idag:



Som ni ser på El maco förpackningen så står det ''Samla värdemärken från fem El Nacho Grande och få en telefon''. Så frågan är om jag ska börja spara värdemärken (som finns på förpackningen) tills jag får 5 stycken. Sen är det bara gå till The Phone House och ta emot mobilen man får gratis. Det är inte värsta mobilen men mobil är ju mobil haha. Det är en samsung och den ser ut så här:

Som sagt, inte världens bästa mobil men den går att använda i alla fall haha :D

Nu måste jag börja plugga, vi ses imorgon istället. Tror inte jag kommer orka blogga ikväll =)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

åh vad hungrig jag blev, jag ska fan också gå på MC donalds nu! :) mmmm..

3 Josefine:

skriven

klart mobilen duger :)

5 Emil:

skriven

Jag vill också äta från donken. Orättvist! :(

7 Sofie:

skriven

svar: hehe ja visst är han söt :D

9 Sofie:

skriven

svar: ohh tack så mycket :)

2 D

skriven

Haha, du får inte äta så mycket skräpmat du är student.

4 rockelin

skriven

Hej!

värst vad du gillar McDonalds!XDD hela du kommer bli en sådanndär claon!(hihihi)

Men jag måste erkänna! jag e liten gotigris jag med för sånt! (hihihi)!

Jo den där mobilen! en exakt sån köppte jag! eller a, min mamma, men iaf: den e snygg, men den e lite konstig! (hihihi) den har en "rolig" camera! kanske inte diräckt man brukar titta på då, men ändå!XDD sån liten tjej e jag!;-PP(hihi)



Och sen vill jag tacka igen!



P.S, vad är en tentan? e det e bok? eller vad e det förnåt? och hur tidig slutar ni i skolan!?(eller vad man kallar det):-O, ni slutar ju jätte tidigt!:DD längar till ja blir stor;-)!

6 maria

skriven

Svar: jo, tack min dag har väl varit bra, trött som attan bara. men så blir det när man inte kan sov. men, men.. du själv då? haft en bra dag?

8 Hanna

skriven

det var stängt så jag hann aldrig :( men jag åt pommestallrik på kårhuset nyss!



tack så mycket :)