Eric

Allmänt
Nu har man kommit från skolan och är otroligt hungrig. Vi hade som sagt bara en lektion och det var matte som gick väl helt okej haha. Blev mycket snack om läkemedel och sånt men jag lärde mig ganska mycket. Som man tittar nu så verkar matten inte vara så svårt som jag trodde det skulle vara. Men man vet aldrig, det kanske bli svårare senare :).

Jag frågade Eric om jag kunde lägga upp hans bild på bloggen och han sa att det inte var några problem. Så ni som har väntat länge på att få se han, här har ni en bild på honom. Eric är alltså en kille som går i min klass. Har ju vid vissa tillfällen skrivit om honom så många har viljat veta hur han ser ut. Men iaf, här är bilden:


Tycker ni inte att han är lik artisten T.I ??? :)

Nu är maten äntligen klar så jag ska upp och äta nu. Vi ses senare. Mums, det blir pasta med köttfärssås =)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Fethi:

skriven

Haha Eric

3 N.:

skriven

Snygg är han!

Men jag hade en heeeelt annan bild av den Eric du skrev om..ops, pinsamt! haha..

5 EriK:

skriven

mmm han är väldigt lik men faktiskt likare IRL...



T.I är bäst förövrigt!=)

7 esra:

skriven

jooooo fett lik:D:D

9 isabell:

skriven

fyfan vad han är lik T.I !!!!!!!!!!!!!! like twins !!

2 johanna

skriven

haha, han är lik T.i, men t.i är snyggare :)

4 rockelin

skriven

jo, ja. hane väll lik!:))



Och du Skriver alltid om Eric!:DD!!! försök inte ,med: ha, ja nämner honom då & då,



Du nnämner honom alltid!:)):PP:DD XDD

ses

6 N.

skriven

Haha jadu lite mer blondare, blåa ögon, smal, lång.. jeans och skjorta!

8 adriana

skriven

han va fin ! :)

10 emil

skriven

han ser ut somm en fet gangsstaah ;)