Glöm inte

Allmänt
Vet att jag inte har bloggat nu på flera timmar men anledningen är att jag inte vet vad jag ska skriva. Har bara suttit och tittat på TV sen så har jag pluggat en stund. Mer än så har jag inte gjort haha. Eller jo, jag gick till ICA också men sen var det inget mer haha. Så förlåt om jag verkligen är lite inaktiv idag :P men ska skärpa mig haha.

Juste imorgon kommer vi in i februari månaden och då kommer detta hända i bloggen under februari månaden:

  • Ny trolleritrick (lovar inte riktigt, kommer jag på en trick gör jag)
  • Ny tävling, priset är fortfarande hemligt
  • Utse månadens blogg
  • Utse månadens läsare
Så ni får inte missa det här :D

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 rockelin:

skriven

cooooolt!!:DD



Månadens läsare / månadens blogg, e det typ den personen som mäss vart inne på din blogg, och den personens sida du mässt vart inne på?



( e lite korkad för att vara 11)

3 Angelica:

skriven

SV: Självklart är man smart så är man :P ha en trevlig helg

5 Farbror Nihat:

skriven

Tjena gubben hoppas allt bra med dig

du e saknad här i stockholm när tänker du kommma igen ta hand om dig pussssssssssssss



Mvh farbror

2 Hanna

skriven

tack så mycket! ha en trevlig kväll&helg :)

4 Anonym

skriven

sup mig hög