God morgon

Allmänt
Idag är det fredag och jag har bara en lektion vilket är otroligt skönt. Har nämligen föreläsning om filosofi, lektionen börjar kl.8 och slutar kl.12 sen är det HELG. Ska bli skönt och få sova mycket, har sistone sovit ganska dåligt alltså jag har lagt mig sent hela tiden. I alla fall, jag har inte planerat riktigt vad jag ska göra under helgen men det lutar sig mot plugg.

Efter skolan ska jag hem till Eric för han bjuder mig på mat idag haha, det ska bli kyckling med ris tror jag. Så jag kommer gå dit efter skolan, äta och sedan komma hem för att plugga. Jag kommer börja plugga nu mycket då det är bara tre veckor kvar till tentan, är fortfarande nervös :/

Aja, nu måste jag byta om och gå till skolan. Vi ses sen när jag är hos Eric. Jag kommer alltså blogga när jag är hos honom. Vi ses då

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 josefin:

skriven

sv: tack =)