Ord

Allmänt
Nu har jag pluggat i flera timmar och här helt slut faktiskt. Börjar bli hungrig igen så jag får troligen ta och äta det som är kvar av pastan och köttfärssåsen. Det är i alla fall ganska mycket kvar så jag kommer bli mätt av det hehe.
Det jag har pluggat på idag är bara filosofi och omvårdnad och anledningen till att jag har bara pluggat på det är för att vi har vår första föreläsning om filosofi imorgon. Så imorgon kommer jag troligen förstå mycket av det han pratar om, hade jag inte läst i boken hade jag säkert haft en stor frågetecke över huvudet haha.

Hittade en hemsida, från Millas blogg, där man kan få fram vilka ord man har använt mest. Jag har ju haft bloggen i 1 år och några månader så jag förstod att det skulle bli många ord haha. Här är alla ord jag använder mest på bloggen :P


Det var ju mycket eller hur haha?? Om du vill veta vilka ord du använder mest på din blogg så går du in på den här sidan: http://wordle.net/create.

Nu ska jag bara sitta och läsa sista  kapitell tror jag därefter ska jag lägga mig. Börjar kl.8.30 imorgon men jag bloggar på morgonen =)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 D:

skriven

Jag tror att jag kommer klara det, tack!:)

3 maria:

skriven

Svar; jo, visst blev den här dan ngt bättre.. men det går ju upp och ner, ingen dag är den andra lik. elr hur är det man brukar säga?





Ojoj, många ord blev det..

5 Micka:

skriven

riktigt snygg blogg :D

7 Milla.:

skriven

Tack för att du länkade till mig :D glad jag blir. Visst var det kul med den där hemsidan? Nu ska jag iaf sova. kram på dig

2 hazal

skriven

hahahahhaha:)

4 D

skriven

Hoppas du gör det, haha. :)

6 bellaa

skriven

saknar dig med!:( varje gång jag åker 707an förbi fittja försöker jag hitta dig bland alla haha men du är aldrig där:p

8 Anonym

skriven

ferhat du använder många (IDAG):D