Jobb, fest eller bio ikväll?

Allmänt
Chefen har fortfarande inte ringt så frågan är bara om jag kommer jobba idag. Jag vill ju ha ett svar nu så jag vet vad jag ska göra ikväll.
Jag har några kompisar och kusiner som vill att jag ska följa med de till Collage där bland annat Kenza och Citty håller i Summer Nights på fredagar under sommaren. Skulle verkligen bli kul om jag åkte dit med de men grejen är att de vill ha ett svar från mig så snart som möjligt så de kan planera allt men jag väntar som sagt på chefens svar.
Inte nog med det så fråga min farbror mig om jag ville följa med han och några kusiner till bio. Så nu har jag tre grejer att välja mellan, jobb, fest eller bio.
Jag orkar verkligen inte vänta nu, ska ringa chefen. Svarar han inte så får han glömma att jag jobbar ikväll om han ringer senare.


Ska ni till Collage ikväll? :)

*Ringer* .... näää han svara inte. Om han inte ringer upp tillbaka till mig innan 18.00 åker jag då till Collage med kompisarna och får ha roligt där :). Behöver ringa några samtal nu så vi får höras senare innan jag åker till Collage eller jobbet.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Lisa:

skriven

Jag ska till Collage, hoppas du kommer. Har aldrig träffat dig i verkligheten men blir kul om jag gör det idag.



BTW, har läst din blogg sedan 1 år tillbaka och den äger fortfarande (:

3 Anonym:

skriven

vilka av dina kusiner ska dit?

5 Kenza:

skriven

Jag hoppas på att jag ser dig där ikväll ;)

7 Anonym:

skriven

läser du mogis.se blogg?

2 Samajra

skriven

Jag ska till Collage med några kompisar :)

4 Malin

skriven

Kanske :)

6 Nawal

skriven

ring å fråga!