Jobbhelg

Allmänt
God morgon! Har ni sovit bra inatt? Själv har jag verkligen sovit bra. Vet ni vilken tid jag la mig? Haha, kl.04 eftersom att jag kunde sova, var pigg som vanligt. Det kanske beror på att jag tog en promenad sent på kvällen. Har märkt att jag nu börjar promenera mycket, det kanske är dags och ändra det till löpning istället? Har ju dålig kondition så det skulle ju vara bra och träna konditionen nu =).
Annars så kör jag daligen, morgon och kväll, situps, armhävningar och lite andra övningar.

Idag är det fredag och det är äntligen helg. För mig blir det inte en skön helg utan jobbhelg, eftersom jag ska jobba under helgen. Skulle egentligen vara ledig men jag ringde chefen själv och ville jobba denna helg. Jag vet inte än vilken tid jag börjar men jobbet skulle ringa senare men jag kommer säkert jobba mellan kl.20-03 eller 21-04. Det får vi väl se senare.

Ska äta frukost nu och efter frukost ska jag kanske åka in till stan med Alpay. Han skulle köpa mjukis eller något sånt så jag tänkte att jag kan följa med och se om jag hittar ett par chinos byxor till mig =).
Vädret ser ut att bli fint idag och jag hoppas att solen verkligen tittar fram senare när jag är i stan, ifall jag åker dit. Blir ju tråkigt om det regnar =). Vi hörs nu

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Justine:

skriven

Sött Blogg! Hoppas att du har haft en fin dag! kramis:)

3 Anna:

skriven

hehe

2 filip

skriven

Sv: Haha förlåt för sent svar, cool blogg ;D ha de bra! :)