Morgon

Allmänt
God morgon eller god eftermiddag blir det. Vet ni när jag la mig? Kl.06 la jag mig för jag blev aldrig trött. Efter att jag bloggade åt jag mat, haha. Har aldrig i mitt liv ätit mat kl.5 på morgonen. Men det var efter maten jag blev lite trött så vid kl.6 kunde man äntligen sova. Sen har jag sovit tills nu =).

Idag är det torsdag, 30 juli. Dagarna går verkligen fort, vi är snart i augusti månad och sen är det inte så många dagar kvar tills jag börjar skolan igen och att jag fyller år :). Jag har bestämt att inte ha nån fest när jag fyller år utan blir typ att äta tårtan med familjen eller något sånt, inte vet jag =). Men jag tycker inte om att fira mina födelsedagar haha.
Annars har jag inte planerat vad jag ska göra idag, blir mer att vila idag faktiskt för jag ska troligen jobba nu under helgen. Men efter denna helg är jag ledig i en vecka innan jag börjar jobba igen =).

Nu är jag otrolig hungrig så det blir frukost för mig. Hoppas ni får en bra dag =)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Hejsan



Trevlig blogg!



Kolla gärna in på min och följ mig genom min resa till sjuksyrra.



Hälsningar Linda