Ska jobba

Allmänt
Tjenare alla läsare. Mår ni bra? Själv mår jag utmärkt men är lite stressad just nu. Jobbet ringde nämligen för en stund sedan och sa att de behöver mig på jobbet idag och om jag kunde jobba så skulle jag vara på jobbet kl.20. Jag tackade förstås ja då jag behöver pengar. Så jag hinner inte blogga mer än det här. Jag måste först betala hyran sen ska jag byta om och åka iväg. Men jag får blogga mer om dagen senare på natten, jag slutar troligen runt kl.03.
Jag önskar er en fortsatt trevlig onsdag så hörs vi imorgon =).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Felko:

skriven

Yes sir! Inte den hip-hop/rap jag brukar dras till men fastnade för texten och hur han framför den. Grymt. Finns en playlist för spotify på bloggen som du gärna får adda lite shizm i om du känner för det. Annars är det bara njuta av musiken som redan finns där ;)

3 tove:

skriven

tack, detsamma :)

aa det gör det faktiskt!

5 Louise Johansson:

skriven

svar: haha jag hade de bra :)

2 Patricia

skriven

haha ja jag hoppas också det går bra :)

4 klara

skriven

sv: tack så mycket :)