8 saker ni inte visste om mig

Allmänt
Blev ingen lång promenad för mig eller jag hann inte ens ta promenad. Efter att jag bloggade den korta inlägget gick jag ut och såg Nudem och de i gården. Så jag satt ner med de och snackade en stund därefter tänkte jag ta en promenad. Men plötsligt började det regna så då var det ingen idé och ta promenad utan det var bara att gå hem igen. Nu sitter man här vid datorn och vet inte vad man ska göra :).

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Jag vaknade dessutom sent så det kan ju bero på det. Men jag träffade farbror i alla fall och min kusin, Hasan, från Örebro. Jag var en stund med de men var sedan tvungen att gå hem.
Skulle övningsköra med farbror ikväll men det verkar som om att vi inte kommer göra det för det regnar just nu :p. Men jag hoppas att jag får övningsköra med honom imon istället, vill verkligen köra bil :).

Nu har jag inget mer att skriva dessutom har jag inga bilder och lägga upp idag, tråkigt. Men imon blir det säkert bilder =). Jag avslutar detta inlägg med ''8 saker ni inte visste om mig'' eller kanske några av de punkterna visste ni redan :).

1. Har hundfobi
2. Är färgblind, svårt att skilja tex mörkröd och mörkgrön
3. Kan stå och gå på händerna
4. Använder två mobiler
5. Har opererat näsan 3 gånger
6. Har aldrig rökt eller druckit alkohol
7. Jag har varit mobbad, haha men det var länge sen :)
8. Jag läser upp till 5 8 bloggar dagligen

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Elise:

skriven

svar ang. hjärtan: jag har tagit reda på vad det kan vara för material och har då kommit fram till att det ät någon sorts hårdplast. Till en början med trodde jag det var metall eftersom det båda kändes och hördes som det men det är väldigt likt :)

Och vad som gäller färgen har jag aldrig använt dessa smycken själv men det kan vara så att färgen kan försvinna men då får man nog bada med de ganska mycket. Tänk dig ett smycke från glitter så har du lite av kvalitén där :)



http://lisessasfashion.blogg.se

3 Anonym:

skriven

Varför använder du två mobiler?

5 Nawal:

skriven

läseru inte mer än 5 bloggar???????

7 Penny:

skriven

Ja då vet man 5 saker med om dig nu då =)

Fin blogg och lycka till med ssj utbildningen, jag gav upp den och håller mig som uska =)



Kram

2 Marina

skriven

Ta tag i hundfobin :) Börja läsa mer än fem bloggar om dagen. Lycka till med utbilningen :)

Kul att läsa ``killbloggar´´

4 Ronny

skriven

Hej! Ramlade in här då jag surfade runt på Mer-Trafik.Trevligt. Känner inte igen att jag varit här tidigare.Fin och bra blogg du har och därför lämnar jag ett avtryck hos dig.Jag hinner inte läsa så mycket just nu och får väl återkomma? Välkommen till en titt hos mig. Ha det bra.

6 Evelina

skriven

svar: håller med, vänner är bäst=) synd att filmen inte blev av :(