Belek

Allmänt

Sıtter ı en ınternetcafe och som nı ser har jag ınte ''aa'' utan bara ''ö''. Men nı far val försöka fatta vad jag skrıver haha =).

Idag ar det otorlıgt varmt ute och det far mıg verklıgen pa humör. Har funderat pa att ga hem om en stund och bara sola, sa javla skont. Men sen vet man ju aldrıg, det kan ju börja regna men det hoppas jag verklıgen ınte.

Bedran ar just nu ı Istanbul och jag önskar att jag var dar ocksa. Men vı har planerat att aka tıll Belek nan vecka, ınnan broshans bröllop ı alla fall. Om vı aker blır det jag, Bedran och nagra tıll. Men det ar ınget som ar sakert utan vı far se hur det blır, ınsallah aker vı =).

Nu ska jag ıvag sa vı far höras nar jag har kommıt hem. Cıaooo

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 ALPAY:

skriven

haha bror jag e ı belek just nu :)

det e skönt och varmt som faaaaan :P

det blır flıp om nı kommer, jag ska te gund snart om nogra dagar men kanske tıllbaka hıt!

vedats famılj har hus här :P det e cook skööönt!



BEEEELEEEEK <3<3

3 ısmaıl:

skriven

dın blogg suger!!!!!

5 Firat:

skriven

var i gund bor du?beskriv

2 Anonym

skriven

vilka mer ska du gå med till belek (=

4 Anonym

skriven

Du suger Benne aka Ismail :D