Blogg-fans

Allmänt
Förstår inte varför väder här i Turkiet har varit så dålig de närmaste dagarna. I början var det sol varje dag medan det var kallt i Sverige. Nu plötsligt blev det tvärtom, kallt här och varmt i Sverige.
På morgonen är det sol och varmt men efter att man har ätit frukost och ska ut så är solen plötsligt borta :/. Men idag var solen kvar ett tag men försvann rätt snabbt. Förstår inte hur jag ska bli brun nu, kanske använda brun utan sol haha :).
Får hoppas att solen tittar fram imon så jag kan sola lite.

Kom annars hem från stan nyss och ska snart hem till mormor för att äta. De har nämligen grillat, mums.
Idag har det inte hänt så mycket i stan. Ingen orkar ens komma till stan så jag brukar sitta själv utanför internetcafé tills nån kommer. Det är så j*vla dött i år. Hade broshan inte gift sig i år och att vi inte åkte så tidigt tillbaka till Sverige skulle jag ha åkt till Alanya med vänner. Alla ska ju åka dit runt 20 juli men då är jag i Sverige. Så blir ingen Alanya för mig i år heller, men kanske nästa år? vem vet =).

Har inte tagit några speciell bilder utan tagit bara en bild. Det är bild på några grabbar som läser min blogg dagligen, tre av de i alla fall. Varje gång de ser mig så snackar de om min blogg haha. Många av de som är här i byn läser min blogg dagligen vilket är kul faktiskt =). Snart kommer hela Sverige läsa min blogg haha. Aja, här får ni bilden i alla fall:

Blogg-fans. Från vänster: Firat, lillebroshan, Delil, Rojger (Roger) och Musse (Pig) :). Metin var där också men han ville inte vara med på bild.

Ska hem till mormor och äta nu. Efter det tänker jag vara hemma och ta det bara lugnt, orkar inte gå till stan. Finns inget att göra där. Så bättre att vara hemma ;). Vi hörs, bloggar ikväll.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

ferhat jao ja sa ju till dig att ingen kmr åka i år alla grabbarna åker nästa år! aså till byn

#)

3 Anonym:

skriven

ferhat jao ja sa ju till dig att ingen kmr åka i år alla grabbarna åker nästa år! aså till byn

#)



5 Anonym:

skriven

ferhat jao ja sa ju till dig att ingen kmr åka i år alla grabbarna åker nästa år! aså till byn

#)



7 esra:

skriven

hahahahahahaah firaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!<3:D o delil såklart;) vare metin?:D

9 mahsum:

skriven

ooo firaatt

2 Anonym

skriven

ferhat jao ja sa ju till dig att ingen kmr åka i år alla grabbarna åker nästa år! aså till byn

#)



4 Anonym

skriven

ferhat jao ja sa ju till dig att ingen kmr åka i år alla grabbarna åker nästa år! aså till byn

#)



6 hazal

skriven

hahahahaha cikäyyy metin hahhahahaha:D

8 metin

skriven

hahahaha:D:D:D:D hazal due skön bre::D



esra jag va bredvıd ferhat:P