MJ låt

Allmänt
Sen Michael Jackson har gått bort har jag lyssnat bara på hans låtar nästan. Det är fortfarande svårt att tro att det är sant. Kommer ta ett tag innan det smälter. Men i alla fall, var inne på MittKlipp för en stund sedan och hittade en video med en av Michael Jackson låt som jag nu undrar om nån av er vet vad låten heter??? Den är så bra men jag kommer inte på namnet på låten och hittar den inte på youtube heller. Hoppas ni kan hjälpa mig. Här är i alla fall videon:



Vet du vad låten heter??
Kommentera

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 esra:

skriven

smooth criminal!:D

3 Lizette:

skriven

aah, smooth criminal ;)

5 ida:

skriven

åh michael!

som dom andra sa, smooth criminal :p

7 Marie:

skriven

Ja dom har nog rätt, det är Smooth Criminal

9 Anonym:

skriven

smooth criminal

2 Fresh Design

skriven

Behöver du ny design till din blogg? Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!



Just nu har vi även en utlottning på en design!

4 Hanna

skriven

Vet ej... Jag är inte världens största MJ-fan. (R.I.P)



Jag ställde förresten upp i en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!

6 nesli

skriven

smooth criminal :P:)

8 merve

skriven

smooth criminal :)

10 Anonym

skriven

smooth criminal