Översättning

Allmänt
God morgon bloggen. Hur mår ni idag? Själv är jag rätt rask fastän att jag la mig igår runt kl.04 turkisktid efter att ha snackat med min kelgris hela natten typ. Hade inte snackat med henne i nästan 4 dar för hon jobbade. Men det var skönt att snacka med henne igår, hon är bara för söt och rolig haha <3.

Idag har jag inte planerat att göra något speciellt men jag ids verkligen inte med stan idag. Så jag hade funderat att gå dit lite sent på dagen och sedan komma hem tidigt. För det händer i alla fall inget speciellt där förutom att man sitter antingen på internetcafé eller utanför cafét och snackar skit bara haha.
Nu när vädret ser lite bättre ut så har jag funderat på att sola. Men vi får se hur vädret ser ut efter frukosten =).
Har ni märkt att ni nu kan läsa min blogg på tre andra språk, engelska, tyska och turkiska. Anledningen till att jag har valt just dessa tre språk är för att jag har kusiner och släktingar i tyskland som tittar in i min blogg då och då, samma sak i Turkiet. Så nu kan de följa bloggen också för att veta vad jag skriver haha =). När den har översatt bloggen så är grammatiken inte bra, men det får man fixa med tiden =).
Testa, välj ett språk genom att klicka på en av flaggorna som du hittar på vänstra sidan av bloggen =).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Sara:

skriven

Haha, rätt rask? Det var något som du får berätta för mig sedan ;)