Vill åka tillbaka

Allmänt
Har varit i Turkiet nu i 10 dagar och jag har redan tröttnat på Turkiet, speciellt vädret som har varit jättedålig i snart en vecka. På morgonen var det fint väder men på eftermiddag började det regna och det gör det fortfarande. Förstår inte när vi ska få solen tillbaka här i Turkiet. Verkar som att Sverige har tagit solen från oss och gett oss regnet istället. Orkar inte vara kvar här längre men det är bara 17 dagar kvar =).
Om exakt två veckor är det broshans bröllop och hela släkten längtar till det. Vi har köpt guld och allt som behövs. Jag har dessutom beställt fyrverkerier. Så det kommer bli en skön bröllop.
Jag kommer som vanligt ta bilder och video och därefter lägga upp allt på bloggen så ni läsare får se hur bröllopet var. Sen kommer mina släktingar i Sverige säkert titta in i bloggen också =).

Ska nu hem till mormor och chilla. Så vi kanske hörs ikväll, ifall jag har något och skriva =). Ciaoo

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Gundbarn:

skriven

haha ösregnar det?

3 mimmi:

skriven

snälla ferre , ta så många bilder du kan på din brors bröllop ... snälla :)

5 Anonym:

skriven

Nästa år åker jag till gund

2 Nadia

skriven

här är helt soligt, var jättevarmt dag iallafall. hoppas att ni får solen tillbaka snart.

då hoppas jag verkligen att solen i sverige inte försvinner då =)

4 Anonym

skriven

fettt synd om er ni som är i gund i årrrrr hörde också att de e dött i gund i år men bror nästa år kom ;) alla ska åka då

6 Anonym

skriven

vem e du daa