Webcam

Allmänt
Var precis och handlade lite goda saker för jag blev sugen på godis och cola. Så jag handlade det och sitter just nu i mitt rum men ska snart ut och sitta på balkongen. Mycket skönare att sitta ute vid den här tiden med cola och lite andra goda saker =).

Glömde berätta igår att jag äntligen har skaffat webcam, eller jag har haft en tidigare men den är borta :P. Så jag köpte en hel ny för 35 YTL, som blir ca 220kr. Jag tycker att den var rätt billig. Enligt skaparen så har den 12 megapixel, vilket jag har lite svårt att tro på haha. Men annars är den jättebra. Har hittills hittat ett problem och det är att få igång lampan på webcamen. Det sägs att den ska lysa själv när rummet är mörkt men det funkar inte :S. Så jag ska ta den imon till den butiken jag köpte ifrån och se om han vet hur man får igång det.
Så här ser den ut. Beklagar för den dåliga bilden :P

Nä, nu orkar jag inte sitta inne utan ska till balkongen istället. Ska ta med mig min bärbar också för att lyssna på låtar. Vi får höras imon alla, ciaoo =).

Kommentera inlägget här: