Fattig riddare

Allmänt
Är fortfarande hos Filip eftersom det tog typ 1 timme och 30 min för att göra matte uppgiften. Vi gjorde allt förutom en fråga.
Filip och Eric gjorde matte uppgiften som om att de räknade plus och minus medan jag räknade som om att det var gånger, delad och allt möjligt. Det tog lite längre tid för mig än Fille och de haha. Men det är för att de har läst Matte A, B, C och D mena jag bara A och B.

Mamma ringde tidigare idag och berättade att de fortfarande firar för segern igår. Men idag fick de räkna om rösterna idag för att många klagade om att handikappades röster borde inte gällas då många av de gav sina röster till min morfar. Så de räknade idag igen och min morfar var fortfarande vinnare. Med 24 röster mer, igår var det 20. Så det var ju skönt :).

Imorgon börjar den nya kursen och det ska bli intressant. Sägs att det inte kommer vara så jobbigt och det hoppas jag faktiskt. Vill helst att denna kurs ska vara mycket lugnare än tidigare. Tex på anatomi kursen, man hade typ aldrig fritid eftersom man bara satt vid boken och försökte fatta allt haha. Men nu är det som tur över.

Just nu lagar Hanna fattig riddare åt oss och efter det ska jag troligen hem, om jag lyckas gå ifrån de haha. De vägrar ju släppa mig :P. Men aja, nu ska jag äta, vi ses ikväll när jag har kommit hem,

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 KAJSAs.:

skriven

jag är lite sen på att läsa kommentarer, sry

3 hazal:

skriven

hahha fattiga riddare i skit gott:)

5 SZ crew:

skriven

Hej!



Checka gärna in SZ's nya Outfit och skönhet blogg!



Hos Fashion Inn By SZ kommer ni att hitta outfits för alla smaker, ni kommer att få råd om hur man klär sig, om vad som är inne och vad som är ute, hur en plagg bör användas och hur den inte bör användas. Ni kommer också at få skönhetsråd, detta gäller självklart både kvinnor och män.

Vi kommer också att börja med "give aways" och tävlingar där vi delar ut unika plagg som vi hittar, skönhetsprodukter m.m.



Du/Ni får gärna skicka in Feedback och egna Outfits samt motivering, tycker vi att motiveringen och outfit:en är bra så kommer vi att publicera den tillsammans med en länk till den som skickade outfiten!

Du skickar feedback eller Outfits till [email protected]





Mvh;



SZ Crew.

2 hazal

skriven

haahha fattiga riddare e skit gott:)

4 Hanna

skriven

det är så kul när du är hos oss, hoppas du tyckte om mina fattiga riddare ;)