Fest

Allmänt
Morsan ringde mig nyss och ville att jag skulle lyssna på hur kul de har där just nu. Man hörde musik, folk skrika, vissla och allt möjligt. Önskar att jag var i Turkiet nu och firade med alla nu när min morfar blev till borgmästare i byn mina föräldrar kommer ifrån. Hoppas hon kommer med nån DVD-film på allt det här eller åtminstone om de lägger upp några klipp på youtube. Aja, får väl sitta här själv och fira haha. Nån som vill komma över och fira med??? =)
Här får ni en bild på min morfar =)
Imorgon är jag ledig så det är ju skönt. Men å andra sidan så vet jag inte vad jag ska göra imorgon ens...eller jo, måste sitta med matte uppgiften som måste lämnas in innan onsdag. Men det är säkert inte så svårt och kommer göras på en timme kanske :).

Nu ska jag ta det lugnt för jag har fortfarande lite ont i mina armar så vi ses imorgon istället. Bloggar när jag har vaknat, ciaooo =)


Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Jennifer:

skriven

Jepp de kommer bli grymt skönt:)

3 Sophia:

skriven

Grattis Farre =)

5 elli:

skriven

Hej. om jag uppfattade rätt, så bor du i Sundsvall? Pluggar du där? Jag funderar att om nått år börja på universitetet där. Är det bra där (om du nu pluggar där haha)? Känns som ett ganska så stort steg att flytta från Sthlm till norrland om skolan inte är värd det, eller om det är svårt att trivas i staden.



Mvh Ellinor =)

7 Anonym:

skriven

Äre konya eller?

2 Anonym

skriven

Är du från Turkiet ?

4 esra y

skriven

haha synd att dom måste rösta om ;) de vet du väll??? att de gick något fel med röstningen

6 helin

skriven

hahah jag såg ett klipp där alla skriker erat efternamn dom ba BAYSAL BAYSAL BAYSAL:p da ma pi xera

8 Nawal

skriven

Juste guven är ju dör, synd att du inte kunde va me dom.. :(