Ljus överallt

Allmänt
Kom hem precis efter att ha varit hos Filip och Hanna. Det var rätt kul och vara där eller rättare sagt, det är ju alltid kul och vara där. Jag bara älskar och vara med de eftersom de är både roliga och sköna haha.

Idag kl.20.30 skulle man släcka alla lampor, tv och allt som har med el att göra eftersom det är earth hour idag. Hanna var med det i alla fall så hon stängde allt och tände ljus istället. Eftersom att de hade ljus överallt så blev det typ ljust i rummet iaf haha. Men det var mysig.
Här får ni tre bilder men tyvärr ser man inte så bra eftersom att jag tog bilderna med min iPhone. Som jag sa för ett par dagar sedan så är min kamera hos min morsa som är i Turkiet imon. Förresten, det är val imorgon i byn där min mamma kommer ifrån. Det säg redan nu att min morfar blir den nya borgmästaren. Det hoppas jag, ni får veta imon på eftermiddag om han blev den nye borgmästaren eller inte :).

Så nu är jag som sagt hemma och ska äta solrosfrön och titta på match haha. Ska kanske lägga mig lite tidigt idag också eftersom att jag känner mig redan trött :S.

Innan jag drar vill jag bara säga till Hanna -->

Hahaha ni förstår säkert inte vad jag menar med ''Hej då'' men Hanna och Filip förstår hahahah.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 H:

skriven

Nice blogg! :D