Matte

Allmänt
God eftermiddag mina läsare.

Är just nu hos Filip och vi ska plugga med Eric som har redan gjort klart matten. Vi ska alltså inte fuska utan han ska bara vara med oss och typ ge oss tips på hur man kan räkna fram svaret på ett bra sätt. Så nu kommer vi säkert göra klart matte uppgiften på bara en timme typ då vi har nån vid oss som är bra på matte. Han har ju läste matte A, B, C och D medan jag har bara läst matte A och B haha.
Kan samtidigt berätta att det inte är vanliga matte tal utan det har mer med läkemedel att göra, ska bli intressant.

Efter att jag har gjort klart matte uppgiften kommer jag åka hem eller kanske gå ner till Ica först för att stor handla. Därefter kommer jag gå hem och inte göra någonting speciellt för jag har fortfarande träningsvärk från igår haha. Filip döda mig fan :). 

Aja nu vill Filip att jag ska sluta och blogga och istället börja med matten. Haha, han hatar när jag bloggar precis innan vi ska plugga. Dessutom så väntar Eric också på mig. Vi ses senare istället, ciaooo =)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Mahlin:

skriven

Sv: hehe okej, ;D