Morfar vann valet

Allmänt

Min stiliga morfar :)

YYYYYYEEEEEEEEEEEESSSSSSSS är så jäkla glad och ni förstår säkert varför. Min morfar vann nämligen valet i Tavsancali (en by i Turkiet) och är nu BORGMÄSTARE wohoooo. Jag visste att han skulle vinna. Nu måste detta firas både här i Sverige och Turkiet. Önskar att jag var i Turkiet nu också för det är jädrans liv nu där, alla firar o de. Jaja, får väl fira själv här hemma haha. Tililili, lyssna på den här låten och dansa med mig tililililili. Låten är om min morfar

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 hazal:

skriven

hahahaa yeeeeeeeeeeeeeessssssssss:D:D:D tilililili

5 Anonym:

skriven

grattis

7 Anonym:

skriven

Coolt :D

2 Anonym

skriven

hahah yeeeeeeesss :D ja visste de hahah :D

4 hazal

skriven

Tililli Chpe partiya me goma bave bire me Chpe partiya me goma bave bire me nave min Huseyin Bayasle däste xwe pi däste min kin heeey heeey tililili ha ha ha ha ha ha:D

6 Alma

skriven

Nice blogg:)

Följ gärna min på bloggkoll.se

kraam

<3

8 bellaa

skriven

faan vad kul Ferhat!! GRATTIS !!!

saknar dig !