Sol

Allmänt
God morgon. Har ni sovit bra inatt?? Det gjorde jag iaf men skulle vilja helst sova en timme till :).

Idag börjar som sagt en ny kurs, Farmakologi och Mikrobiologi. Jag börjar kl.10.15 och slutar kl.15. Men efter skolan måste jag åka hem till Filip och de för att hämta mina saker jag handlade igår och som jag glömde hos de. Efter det måste jag till clas ohlson också för att köpa en liten resväska som jag ska ha med mig när jag åker till Stockholm.  Ska bli otroligt kul och åka till Stockholm nu på fredag.

Dessutom skiner solen idag och snön är nästan borta, äntligen. Nu känns det som om att våren är här, wohooo :). Men tyvärr är det inte så varmt än utan det är bara 0 grader men jag hoppas att det blir plus snart :). Så här ser det utanför mig:
Storebroshan smsa mig igår och berättade att han har tagit bilder och videoklipp på när de firar över morfars seger för två dagar sedan, alltså när han blev borgmästare. Så på lördag kommer han hem och då hoppas jag att jag kan visa er bilderna och klipp på lördag kväll :).

NU hinner jag inte blogga mer utan måste hinna äta frukost och sedan gå till skolan. Men jag kanske bloggar under lunchen men om jag inte hinner så ses vi när jag har kommit hem från Fille och de. Blir runt kl.16 då, ciaoo

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Karin:

skriven

Hej Ferhat! Fick en kommentar av dig på min blogg, jättekul, hur hittade du den? Kul att se fler ssk-studenter som bloggar, kommer läsa din!

3 zalina:

skriven

Det finns att köpa på: http://www.cocoreynolds.com/

5 Ann-Sofie:

skriven

Svar: Jag praktiserar på ett tryckeri :)

2 jennifer

skriven

roligt, allt bra med dig?

4 Cecilia

skriven

Svar: Tack så mycket! :)

6 Linnea

skriven

Sv: Lätt :)