Finalen igår

Allmänt
God morgon bloggen. Hur är det med er idag? Själv mår jag bra men är lite trött och nervös inför ''redovisningen'' jag ska ha idag på morgonen. Jag börjar 8 och slutar 12. Efter skolan måste jag komma hem för att plugga på mikrobiologi.

Igår åkte jag till hem till Fille och kunde därför inte blogga. Jag var där till kl.22 för vi tittade på Grey's Anatomy och efter det åkte vi till kåren och tittade på champions league finalen mellan Barcelona och Manchester United. Barca vann och det förstod jag att de skulle göra. De har i år vunnit La liga, Spanska cupen och nu champions league, helt otroligt.


Nu är det dags för mig att äta frukost och göra mig iordning inför redovisningen. Önska mig lycka till och vi ses efter att jag har slutat :).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 sannie:

skriven

ha en bra dag:)

2 DG

skriven

nice blogg grabben