Grillkväll

Allmänt
God morgon bloggen :). Idag är det lördag och jag känner mig mycket bättre än vad jag gjorde igår, så det va ju bra.

Solen skiner idag och det är så j*vla varmt ute. Sommaren är verkligen här :). Man blir så glad när det är skönt väder ute. Så idag kommer jag troligen vara ute och plugga för vid en sån här väder kan man aldrig vara inne i lägenheten haha.
Kolla bara på den här bilden så förstår ni hur varmt det är här i Sundsvall just nu:



Idag ska nästan hela klassen träffas i förrådet för att grilla. Alla ska ha med sig egen mat och dryck. Så jag har bestämt mig att vara hemma istället och äta därefter gå dit och vara med klassen hela kvällen. Det kommer säkert bli en kul kväll för detta är vår sista helg tillsammans innan sommarlovet. Kommer fan sakna hela klassen.

Nu ska jag äta frukost och sedan ta en promenad runt stan och se om det finns något och köpa :). Vi får höras senare.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Elenore:

skriven

Va med på frågestunden, fråga vad du vill :)

3 NAWAL:

skriven

Du kommer väl till sthlm under lovet?

2 Elenore

skriven

Va med på frågestunden, fråga vad du vill :)

4 DINA

skriven

Var med och tävla i min blogg om att bli Veckans Blogg! Allt du behöver skriva är:

- Ditt namn

- Mailadress

- Bloggnes URL



Så enkelt är det! Genom att kommentera med ditt namn, adress och bloggadress deltar du även om nästa Veckans Blogg! =)

Ha det bra! PUSS /Miss D.