Grillparty

Allmänt
God morgon bloggen :). Det är så varmt det är ute just nu att jag dör här inne. På natten var det likadant, hade lite svårt att sova i början för det var varmt så jag var tvungen att sova med fönstret öppet istället och det var skönt.

Igår var jag på grillfest med klassen och det var som sagt hur kul som helst. Inte så ofta klassen är med varandra och har så här kul. Denna helg är alltså vår sista helg med varandra för nästa helg är det ju sommarlov och då är ingen kvar här i Sundsvall.
Jag tog tyvärr bara en bild igår men några från klassen tog en massa bilder. SÅ jag väntar bara på att de ska lägga upp på Facebook. Eller, ni från klassen som har bilderna, skicka till [email protected] :)


Kub

Idag har jag inte planerat att göra något speciellt förutom att bara försöka plugga. Kommer troligen gå ut och plugga eftersom att det är skönt väder. Men nu är det dags för mig att gå upp från datorn så vi får höras senare :D.

Kommentera inlägget här: