Look A Like

Allmänt
Dags för ett look a like inlägg här på bloggen. Det är nämligen så här att i min klass finns det rätt många som är lik kändisar och det är helt sjukt faktiskt haha. Så här får ni några bilder på mina klasskamrater och de kändisar jag tycker de är lik. Därefter får ni väl kommentera och säga vilken av dessa ni tyckte var mest lik.
Det finns fler i klassen men de får komma upp nästa gång :D

Vi börjar med Anna som jag tycker är otroligt lik Nicole Walker från våra bästa år (days of our lives). Here:
Sen har vi Louise som är lik Charlotte från Sex and the city:

Sofia som är lik fotbollspelaren Hanna Marklund:

Sen har vi Hanna som är ganska lik Nicole Scherzinger

...Sist men inte minst, jag. Sen jag gick i 6:an har alla sagt att jag är lik Robbie Williams:


Så nu är frågan:
Vem tycker du var lik mest??? :D
Kommentera

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Lorak · My official truth:

skriven

Du va ju klart likast =P

3 Emil:

skriven

Sofia och du var mest lik era dubbelgångare ;)

5 jenny:

skriven

3an! ser inte skillnad på dom faktiskt haha :)

7 släkting:

skriven

haha de 3 första likna mest :P

9 Anonym:

skriven

hmmm louise skulle ajg nog säga det ser ju ut att vara samma person:)tack för att du kika in på min blogg

11 Anonym:

skriven

louise var jättelik charlotte:)tack för att du titta in på min blogg:)

13 adriana:

skriven

haha gud vad lika alla var :O

15 emma:

skriven

jag tyckte Sofia och Louise :)

17 lallala:

skriven

hanna :)

19 sofia:

skriven

haha snyggt :D jag tycker alla var rätt så lika ändå! bra gjort ferre ;)

21 Elina:

skriven

Sofia = Hanna Marklund

23 Anna aka "Nicole" =P:

skriven

Sofia - Hanna Marklund var ju verkligen jättelika! Jisses, det har jag inte tänkt på =)

Och jag tycker nog fortfarande att jag inte är så lik Nicole :) Men tack för komplimangen :)

25 Malin:

skriven

Hon Sofia och fotbollsspelaren var ju sjuuukt lika varandra :o Men jag ser absolut likheter mellan alla de andra också :)



Fin blogg du har btw!

27 N.:

skriven

Louise och Sofia var mest lika.. helt sjukt. ;P

29 Julia:

skriven

Du och Louise var likast era respektive kändisar ^^

31 Natta:

skriven

Sofia och Hanna Marklund ;)

33 Foooruk:

skriven

haha shiiiiit va du är lik honom :O

2 ♥ Tina ♥

skriven

Fin blogg! :D

4 Marrie

skriven

Sofia och Hanna marklund :)

6 foo

skriven

çi olem çi çi pe..magi tuji.. komentera ha komentera...çi yazkım az karagune magii aha ma yazkır işte...

WOA ROBBIE hahahah aa fae du e lik...skit glad nu..dev gi bu gılız..

8 NAWAL

skriven

Hanna & Sofia var mest lika sina kändisar.

10 Saga

skriven

Sofia & Hanna :)

12 mikaela

skriven

typ hanna och sofia :D

14 Amanda

skriven

Sitter och skriver på en uppsats om islam, och ska skriva några likheter och skillnader mellan islam och kristendom. T.ex de två religionernas syn på människan, mål, vägen till målet samt synen på ondskan, döden etc.

Kan du hjälpa mig lite med det skulle jag vara otroligt tacksam! :)

16 Alex

skriven

Sofia var sjukt lik ju :P

18 Mikaela

skriven

tycker Louise mest lik Charlotte :)

20 Tilda

skriven

Gör en till mig då e du shysst

22 natacha

skriven

väldigt lkt robin williams

24 kait

skriven

Jätte mysig blogg!

Jag vill ha tips från DIG!

jag vill ha en pojkvän till sommaren, och jag vill veta vad ni tycker, då min erfarenhet sviker... så om du känner för det svara jätte gärna på dessa frågor;



http://kait.blogg.se/2009/may/i-dont-wanna-be-inlove.html



Kraam!



(om någonannan än bloggägaren läser detta, så blir jag lika glad om DU svarar på frågorna, it's about LOVE...;))

26 Cilla

skriven

Sofia och du va helt klart mest lik "eran kändisbild" :)

28 esra

skriven

hanna liknade inte alls. sofia och hanna marklund liknade mest:D

30 hazal

skriven

de tre första liknade mest hahhah:)

32 izabell

skriven

tycker du och Sofia! Haha! Besök min blogg på :

http://izadoraa.blogg.se/