Online

Allmänt
Då var man hemma efter att ha varit hos Fille och de. Jag åkte ju egentligen dit för att lyssna på när de ska redovisa, för de ville att jag skulle komma men när jag kom dit så hade Hanna fixade sig och var på väg till förrådet med några i klassen :). Så istället fick jag sitta kvar med Fille och titta på TV haha. Vi tänkte gå ner till kåren men vi gjorde aldrig det :).

Gick förbi ICA precis också och köpte smör, rågkaka, juice och lite annat. Försökte inte köpa så mycket eftersom nästa vecka har vi sommarlov och då kommer jag ju vara i Stockholm hela sommaren. Vi kommer ha sommarlov till ungefär första veckan i september, så jävla skööön. Så jag ska passa på och njuta av dagarna under sommarlovet.

Tidigare idag, innan jag åkte till Fille, så var jag inne på bloggen och såg att det var 39 personer som var online på bloggen. Det är inte rekorden än men det var bara så länge sen jag såg så många vara inne på bloggen samtidigt. Inte nog med det så har besöksstatistiken ökat ännu mer. Så ni som är ny här, välkomna hit och jag hoppas att ni stannar kvar här :).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Johanna:

skriven

snygg blogg =)

3 Anna:

skriven

Tur att ni inte gick ner till kåren för de har stängt på torsdagar =)

2 bellaa

skriven

SV :vad sööt :D tack<3

Det är bara bra med oss :DSjdå???



När ska vi ses??